خبرگزاری کار ایران

با برد مقابل مراکش رقم خورد؛

جشن و پایکوبی سراسری از عیدانه فوتبالی‌ها در جام جهانی

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۷۹۱

پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار جام جهانی، شیرینی جشن‌های عید سعید فطر را به کام مردم سراسر کشور دو چندان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بدنبال پیروزی غرور آفرین ملی پوشان فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت های جام جهانی، اغلب شهرهای کشور غرق در جشن و پایکوبی این پیروزی با ارزش شد.

فوتبال دیدنی و شجاعانه جوانان غیرتمند و توانمند تیم ملی در برابر حریف قدرتمند مراکشی از قاره آفریقا ، ارزش‌های حرفه ای نماینده کشور عزیزمان را در ورزشگاه شهر سن پترزبورگ روسیه را به رخ حریفان کشید.

اینجا در داخل کشور، جوانان در معابر و اماکن عمومی شهرهای مختلف کشورمان با ابراز شادی، پیروزی فوتبالیست های با غیرت تیم ملی را جشن گرفتند.

پرچم زیبای کشورمان بر قامت و دست های جوانان خندان که همه جا را غرق شادی کرده‌اند، دوربین‌ها و رهگذران را به تماشا و ثبت این لحظه ها فرا می خواند .

بسیاری از هموطنان با شور و علاقه بسیار زیاد بازی تیم ملی را در اماکن عمومی و سینماهایی که به همین منظور آماده شده بود، تماشا کردند و پس از ثبت پیروزی تیم ملی تا پاسی از شب به جشن و پایکوبی پرداختند.

برد شیرین یک بر صفر برابر تیم مراکش ارمغان اولین بازی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 ، جمعه شب در شهر سن پترزبورگ روسیه کسب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز