خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز مطرح کرد:

مراسم چهلمین‌سالگرد پیروزی انقلاب با بسیج مردمی و مسئولان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۲۳۹

استاندار البرز با اشاره به اینکه تمام ظرفیت های استان برای برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بسیج می‌شود، گفت: انقلاب اسلامی ایران با گذشت حدود ۴ دهه، دستاوردهای بزرگی داشته که باید برای نسل امروز تشریح و تبیین شود.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که ظهر امروز برگزار شد، با اشاره به اینکه دستورالعمل کلی این مراسم به خوبی تهیه و تدوین شده افزود: در چلمین سالگرد پیروزی انقلاب، مبحث اصلی، نمایش گذاشتن عملکرد جمهوری اسلامی است ولی از سوی دیگر تبلیغاتی که استکبار برای سرکوبی جمهوری اسلامی فراهم می کند، نیز مورد توجه است.

وی ادامه داد: اکنون رئیس جمهور آمریکا در هیچ نشستی از ایران غافل نشده و نگرشی که صهیونیست با ریشه های اصلی انقلاب دارد از سوی وی نیز مطرح است.

نجفی گفت: اکنون به پشتیبانی استکبار جهانی، کشورهایی که به اندازه برخی استان های ما نیز وسعت و توان ندارند، برای ایران اسلامی عرض اندام می کنند، که کاری بیهوده است.

وی با بیان اینکه هر قدر از بزرگی انقلاب اسلامی با تاکید بر جهانی بودن این رویداد بزرگ و منحصر به فرد گفته شود کم است، افزود: انقلاب هایی در دنیا اتفاق افتاد ولی به دلایل مختلف دوامی نداشت. 

استاندار البرز با تاکید بر اینکه جوانان باید از دستاوردهای بزرگ انقلاب آگاه شوند اضافه کرد: امنیتی که در ایران اسلامی حاکم است در سایر نقاط دنیا بندرت دیده می شود.

وی گفت: اکنون در استان وظایف بخشی ما در ادارات بدرستی دنبال می شود و در روند امور با کوتاهی ها و کمکاری ها به جد برخورد می شود.

نجفی افزود: در این فرصت باقی در مراسمی که پیش رو داریم باید در مناسبت هایی همچون هفته دولت و دهه فجر دستاوردهای نظام را به رخ جهان بکشیم. 

وی با بیان اینکه نباید محدود به بیان تنگناها شد عنوان کرد: نظام دستاوردهای ارزشمندی دارد که باید در کنار موانع و مشکلات به آنها با دقت بیشتری پرداخت.

استاندار البرز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: کشور، محدود به جناح ها و اندیشه ها نیست بلکه تنها باید به تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب بپردازیم.

وی افزود: به جوانان باید میدان دهیم تا در عرصه های تصمیم سازی کشور حضور داشته باشند و آگاه شوند که مسئولان در جلسات چه اقداماتی انجام می دهند.

نجفی ادامه داد: در تمام جلسات مراسم ملی تکیه به مردمی بودن جلسات داریم چراکه انقلاب اسلامی را مردم به رهبری بنیان گذار کبیر انقلاب رقم زدند.

وی گفت: اشتغال یکی از بزرگترین دغدغه های مردم است از این رو با اهتمام ویژه ای درصدد حل مشکلات این بخش هستیم.

استاندار البرز افزود: در استان البرز دستاوردهای بزرگی در حوزه های تحقیقات کشاورزی، خدماتی و فرهنگی و ورزشی و... حاصل شده که باید از چنین فرصت هایی برای معرفی اهداف انقلاب بهره برد. 

وی اضافه کرد: امید است در مقابل خون پاک شهدا و خانواده های ایثارگران روسفید باشیم.

دستاوردهای انقلاب برای مردم مرور شود

نماینده ولی فقیه در استان البرز نیز در این نشست با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با یک تفکر دینی و فرهنگی هویت یافت افزود: آنچه که امام ترسیم کردند حاکمیت ارزش های دینی و اسلامی در ایران و جهان است.

آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی ادامه داد: دشمن از ابتدای کار سعی کرد که از صدور انقلاب به جهان جلوگیری کند چراکه انقلاب بسیاری از معادلات آنها را بر هم زد.

وی گفت: آرمان انقلاب، دفاع از مستضعفان ایران و جهان بود و فلسطین نیز در راس این اهداف قرار گرفت.

آیت الله حسینی همدانی با تاکید بر ضرورت پرداختن به افتخارات با گذشته ۴۰ سال از انقلاب افزود: بخشی از جزئیات دستاوردهای نظام را باید برای نسل جوان تبیین کرد تا از آنها آگاهی یابند.

وی اضافه کرد: دشمن درصدد القا این باور است که جمهوری اسلامی قابلیت اداره جامعه را ندارد و در این راستا برنامه ریزی دقیقی انجام داده اند که باید با بیان دستاوردها خلاف این مدعا را اثبات کرد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: برنامه های این شورا باید بومی سازی شود تا تمامی امور را تحت پوشش قرار دهد، همچنین باید واقعیات را تشریح کرد و در جایی که دشمنان با دسیسه ها مانع آن شدند نیز بیان شود.

حسینی همدانی افزود: باید اقدامات انجام شده را با کیفیت به سمع و نظر مردم رساند که جذابیت داشته باشد.

وی عنوان کرد: قسمتی از برنامه ها باید در جهت معرفی آینده انقلاب در ایران و جهان باشد و مسیر تمدن بزرگ اسلامی بخوبی تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: نقش بانوان در انقلاب اسلامی باید پررنگ دیده شود و با دیدگاه های معاندانه در این خصوص مقابله شود.

وی افزود: مردم بعنوان وارثان و بانیان اصلی انقلاب باید در مراسم جشن سالگرد پیروزی انقلاب حضور فعال داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز