خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

بحران بی‌آبی در استان‌های جنوبی‌کشور/ سهمیه‌بندی آب در بوشهر/ مردم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۱۰۲

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: مشکلات ناشی از خشکسالی و کمبود آب در استان بوشهر به بحرانی جدی تبدیل شده تا جائی که در بخش جنوبی این استان آب سهمیه بندی شده است.

قاسم قائدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، درباره وضعیت بحران آب در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر مشکل بحران بی آبی در سرتاسر کشور وجود دارد اما استان‌های جنوبی کشور بیشتر درگیر این بحران هستند و این موضوع به مشکلی جدی و تهدید کننده تبدیل شده است.

وی گفت: با توجه به آغاز فصل و افزایش دما در استان بوشهر مصرف آب افزایش یافته و این موضوع بر مشکلات آب و برق منطقه را افزایش داده به حدی که تامین آب برخی از شهرستان‌ها از جمله دشتستان در این استان از شهرستان کازرون استان فارس تهیه می شود و به همین دلیل آب این منطقه سهمیه بندی شده است.

قائدی افزود: روز گذشته جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران با مدیریت استاندار بوشهر در محل استانداری استان بوشهر برگزار شد که بخش اعظم صحبت های مدیران در این جلسه در مورد مصوبات آب شرب استان بوشهر بود و تصمیماتی خوبی نیز در این جلسه در حوزه آب اتخاذ شد.

وی عنوان کرد: با توجه به بحران کمبود آب و مشکلات این حوزه امیدواریم مردم استان بوشهر در مصرف آب صرفه جویی کنند تا این دوره بحرانی با مدیریت درست و متعهدانه مردم سپری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز