خبرگزاری کار ایران

تهران میزبان اولین نمایشگاه تخصصی بین المللی کاغذ، مقوا و فرآورده‌های سلولزی

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۷۰۶

کارخانه ها، شرکت ها، بنگاه های اقتصادی و صنعتگران حوزه کاغذ، مقوا، فرآورده های سلولزی و ماشین آلات وابسته با حضور در اولین نمایشگاه تخصصی بین المللی این صنعت که از 6 تا 9 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، جدیدترین تولیدات و خدمات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه شرکت های داخلی و خارجی فعال در این صنعت ضمن ارائه آخرین تکنولوژی های صنعت کاغذ و مقوا؛ با یکدیگر به تبادل اطلاعات و بررسی همکاری های مشترک خواهند پرداخت.
 
معرفی آخرین دستاوردهای تولیدی، صنعتی و فناوری شرکت های داخلی،ایجاد فرصت جهت بازاریابی های داخلی و خارجی، بهرمندی از دانش و تجربه سایر کشورها در زمینه موضوع نمایشگاه، معرفی و ورود آخرین دستاوردهای فناوری به داخل کشور، بیان فرصت های سرمایه گذاری داخلی و خارجی این حوزه و ایجاد زمینه تعامل تولید کنندگان و فعالان داخلی با شرکت های مرتبط خارجی، مهمترین اهداف برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، فرآورده های سلولزی و ماشین آلات وابسته است.
 
تاکنون حضور کشورهای چین، هند،پاکستان و ترکیه در اولین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، فرآورده های سلولزی و ماشین آلات وابسته که در سالن های 35 ، 37A و فضای باز نمایشگاه برگزار خواهد شد، قطعی شده است و پیش بینی می شوند تا زمان برگزاری نمایشگاه چند کشور دیگر نیز حضور یابند.
 
رضا امیدی، رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت: نخستین نمایشگاه تخصصی و بین المللی کاغذ، مقوا، فرآورده های سلولزی و ماشین الات تهران با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و انجمن ها و تعاونی های مرتبط برگزار می شود.
 
امیدی خاطرنشان کرد: این رویداد در سال 97 که به سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است با تکیه بر حمایت از توانمندی های داخلی برگزار می شود و سعی داریم تا راه های ورود تکنولوژی های نوین این حوزه به کشور را هموار کنیم.
 
گفتنی است مصرف سالانه کاغذ و مقوا در ایران حدود یک میلیون و 900 هزار تن است و حجم وارادات نیز سالانه حدود یک میلیون و 200 هزار تن است. 
 
در بخش کاغذ چاپ و تحریر و روزنامه ما همچنان وارد کننده هستیم و متاسفانه از کارخانجات تولید کننده داخلی حمایت خاصی صورت نمی گیرد و کارخانجات این بخش با مشکلات زیادی روبرو هستند.
 
از طرفی در بخش کاغذ های بسته بندی ما در سال های اخیر رشد خوبی داشته ایم و موفق شدیم در سال 96 حدود 100 هزار تن صادرات داشته باشیم. 
 
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر این نمایشگاه با شماره تلفن های 88795625 و 88775844 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند و یا به پایگاه اینترنتی http://www.ayandehandishan.ir مراجعه نمایند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز