خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد:

نامگذاری برجک ۲ میل ۸۹ پاسگاه چاهلشگر به نام شهید "وحید حسین زاده"

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۴۲۳

فرمانده مرزبانی ناجا از نامگذاری برجک ۲ میل ۸۹ پاسگاه چاهلشگر به نام شهید "وحید حسین زاده" خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار" قاسم رضایی" در حاشیه سفر به سیستان و بلوچستان اظهار داشت: به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و همچنین زنده نگه داشتن رشادت‌ و سلحشوری مرزدار غیور ستوانسوم شهید "وحید حسین زاده"، برجک ۲ میل ۸۹ پاسگاه چاهلشگر به نام آن شهید بزرگوار تغییر نام و به تصویب فرمانده نیروی انتظامی رسید.

وی بیان داشت: برجک ۲ میل ۸۹ پاسگاه چاهلشگر؛ در بامداد ۲۸ فروردین ماه سال جاری مورد هجوم اشرار مسلح قرار گرفت که با رشادت و مقاومت جانانه مرزداران مستقر در برجک، اهداف شوم دشمنان نقش بر آب شد.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: شجاعت و رشادت همرزمان من برای مدیریت این برجک در برابر حمله اشرار مسلح مثال زدنی بود و آنها توانستند با روحیه جهادی این توطئه را خنثی کنند.

سردار رضایی در خاتمه خاطرنشان کرد: در این حادثه تروریستی دو نفر از مرزداران به نام های ستوانسوم "وحید حسین زاده" و گروهبانسوم وظیفه "ابوالفضل غلامپور" به فیض عظمای شهادت رسیدند و گروهبانسوم وظیفه "علی رضایی" و گروهبان سوم وظیفه "مهرداد حاتمی" به درجه جانبازی نائل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز