خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی ناجا تاکید کرد:

ضرورت انعکاس رشادت‌های مرزبانان به جامعه

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۲۰۰

فرمانده مرزبانی با اشاره به نقش موثر معاونت اجتماعی ناجا در معرفی ماموریت‌ها گفت: باید انعکاس رشادت های مرزبانان یکی از رسالت‌هایمان باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در کارگاه تخصصی معاونان اجتماعی استان‌های مرزی با اشاره به رسالت مهم معاونت اجتماعی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: نباید از یاد و خاطره شهدا غافل شویم و باید با انتشار عظمت و بزرگی این عزیزان حافظ ارزش‌ها باشیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مظلومیت شهدای مرزی، افزود: رسالت انتشار مظلومیت مرزداران، مرزبانان و سختی کار آنها که در بدترین شرایط آب و هوایی از کشور صیانت می‌کنند برعهده شما مسئولان  حوزه فرهنگ و رسانه است.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: انتقال روحیه حماسی و رشادت‌های مرزبانان به جامعه باید یکی از رسالت‌هایمان باشد و با هدف‌گذاری در اقدامات اجتماعی می‌توانیم این رسالت را تحقق بخشیم.  

سردار رضایی با بیان اهمیت برگزاری جلسات تعاملی با مرزنشینان، گفت: برگزاری نشست‌های مستمر  با مرزنشینان؛ بستر ساز رعایت قوانین و مقررات مرزی و همکاری آنها با مرزبانان است که تحقق  بخشی از این وظیفه مهم بر عهده معاونت اجتماعی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز