خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۰۶۲

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر در حکمی، دکتر محمد تقی حلی‌ساز را به عنوان معاون حج و عمره این مرکز منصوب کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، در حکم دکتر سیدعلی مرعشی برای دکتر محمدتقی حلی‌ساز آمده است: «اکنون که جناب آقای دکتر پیرحسین کولیوند پس از چند سال تلاش و کوشش مخلصانه از سمت خود  کناره‌گیری کرده‌اند با تقدیر و تشکر فراوان از وی با توجه به تعهد، تجربه، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی در زمینه خدمت به ضیوف الرحمن و آشنایی و شناخت از سرزمین وحی و اشراف کامل به امور مربوط، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت  منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از امکانات موجود در انجام وظایف محوله در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) موفق و مؤید باشید.»

دکتر محمد تقی حلی‌ساز تحصیلات دانشگاهی خود را تا مقطع دکترای تخصصی در دانشگاه شیراز گذرانده  و هم اکنون عضو هیئت علمی و استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا... است.

وی مترجم و نویسنده بیش از 10 عنوان کتاب است که از جمله آنها می توان به "خود درمانی کمردرد"، "زبان خدا"، و "مبانی علمی انرژی درمانی" اشاره کرد. دکتر حلی‌ساز، برگزیده برتر جشنواره علوم پزشکی رازی است و تا کنون بیش از 80 عنوان مقاله و کار پژوهشی در مجلات علمی داخلی و بین المللی ارائه کرده است که از این حیث در زمره پیشگامان رشته طب فیزیکی و توانبخشی در ایران است.

برخی از سوابق اجرایی دکتر حلی‌ساز به شرح ذیل است:

- قائم مقام مرکز ضایعات نخاعی بنیاد جانبازان انقلاب اسلامی 1376 – 1373

- ریاست کمیسیون عالی پزشکی بنیاد جانبازان انقلاب اسلامی 1378 – 1374

- جانشین ریاست بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) 1377-1379

- معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله‌(عج) 1380-1381

- معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله‌(عج) 1381-1384

- رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) 1384-1386

- رئیس هیئت پزشکی حج و زیارت 1386-1389

- ریاست بیمارستان چمران 1389-1395

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز