خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی هلال‌احمر عراق برای ساخت بیمارستان مشترک در کربلا

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۴۸۶

دکتر یاسین؛ رئیس جمعیت هلال احمر عراق از درمانگاه مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ایران در کربلا بازدید کرد و در این بازدید امادگی هلال احمر عراق برای ساخت و تجهیز بیمارستان مشترک هلال احمر ایران و عراق در کربلا را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، حیدری؛ معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، دکتر درودی؛ مشاور اجرایی رئیس مرکز و دکتر شمشادی؛ نماینده دائم مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ایران در عراق با شیخ عبدالمهدی؛ تولیت آستان عتبه امام حسین(ع) دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار، پیرامون مسائل بهداشتی و درمانی زائران و همکاری های عتبه امام حسین(ع) برای ورود دارو و تجهیزات پزشکی به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران، گفت و گو شد.

دکتر یاسین؛ رئیس جمعیت هلال احمر عراق از درمانگاه مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ایران در کربلا بازدید کرد و در این بازدید جلسه ای با حضور دکتر حیدری؛ معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، دکتر درودی؛ مشاور اجرایی رئیس مرکز و دکتر شمشادی؛ نماینده دائم مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ایران برگزار شد.

در این جلسه پیرامون مسائل مهمی چون درمانگاه در حال ساخت هلال احمر ایران در کربلا؛ ساخت بیمارستان هلال احمر ایران در نجف و همچنین ساخت بیمارستان با مشارکت جمعیت های هلال احمر ایران و عراق  در کربلای معلی مباحثی مطرح شد.

دکتر یاسین؛ رئیس جمعیت هلال احمر عراق در این جلسه، آمادگی خود را برای ساخت و تکمیل بیمارستان مشترک هلال احمر ایران و عراق اعلام کرد و اداره بیمارستان و تامین کادر پزشکی آن از سوی هلال احمر ایران  انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز