خبرگزاری کار ایران

قدیمی‌ترین روزنامه فروش ایران:

فقط می‌خواهم جایی برای فروش مطبوعات داشته باشم

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۳۵۷

قدیمی‌ترین روزنامه فروش ایران امروز در حاشیه شورا از رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی خواست با واگذاری یک دکه به او اجازه فروش مطبوعات بدهند. او از پیگیری و عدم پاسخگویی سی ساله شهرداری و شورای شهر شکایت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز در جلسه شصت و ششم شورای شهر، محمدابراهیم رنجبر امیری (قدیمی‌ترین روزنامه‌فروش ایران) به شورای شهر آمد تا با محمدجواد حق‌شناس (رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر) دیدار کند.

رنجبر با بیان اینکه پیش از انقلاب زیر پل سیدخندان و خیابان پلیس؛ کیوسک روزنامه‌فروشی داشته است و کرایه‌اش را به شهرداری می‌داده اما به ناحق از او کیوسکش را گرفته‌اند، گفت: به خاطر برخی فعالیت‌های سیاسی کیوسکم را از من گرفتند و الان فقط می‌خواهم جایی داشته باشم تا بتوانم مطبوعات بفروشم.

رنجبر در اعتراض به شرایط امروز مطبوعات گفت:‌ کیوسک‌های مطبوعاتی امروز تبدیل به دکه شده است. من فقط می‌گویم به من جایی به من بدهید تا مطبوعات و محصولات فرهنگی بفروشم. اگر به جای مطبوعات یک آدامس فروختم؛ دکه را از من بگیرید.

او ادامه داد: سی سال است با شهرداری و شورای شهر مکاتبه داشتم اما هیچ کدام جواب من را ندادند. دنبال مادیات نیستم فقط می‌خواهم جایی باشد که روزهای ٱخر عمری مطبوعات بفروشم.

محمد ابراهیم رنجبر امیری متولد سال 1307 است که از سال 1316 کار فروش روزنامه را در تهران آغاز کرد. وی خاطرات متعددی از فضای مدیریت و فروش مطبوعات در 78 سال گذشته داشته و کتابی با عنوان «76 سال با مطبوعات» تالیف کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز