خبرگزاری کار ایران

تصویب یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ایمن‌سازی حمل و نقل دانش‌آموزان

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۲۷۸

عضو شورای شهر گفت: استفاده از رانندگان غیرحرفه‌ای و آموزش ندیده برای ارائه خدمت در ناوگان سرویس مدارس و عدم آرام‌سازی و ایمن‌سازی محیط پیرامون مدرسه از دلایل ضرورت ورود به مساله سرویس مدارس است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان شصت و ششمین جلسه شورای شهر تهران طرح (الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ایمن‌سازی حمل و نقل دانش آموزان) در جلسه شورا بررسی و یک فوریت آن به تصویب رسید.

پیشنهاددهنده این طرح شهربانو امانی (عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر) بوده که در جریان دفاع از این پیشنهاد گفت: تقریبا حدود یک سال است که دستور بررسی این موضوع در در دستور کار کمیته ایمن‌سازی قرار گرفته است و در طول این مدت جلسات متعددی با سازمان‌های مختلف ازجمله سازمان تاکسیرانی داشتیم.

امانی افزود: سال 95 ، 15 دانش آموز بر اثر تصادفات رانندگی فوت کردند و به ازای هر فوت سه نفر معلول و مجروح شده‌اند.

وی با بیان اینکه خودروهایی که برای سرویس مدرسه استفاده می‌شوند ناایمن هستند، ادامه داد: استفاده از رانندگان غیرحرفه‌ای و آموزش ندیده برای ارائه خدمت در ناوگان سرویس مدارس و عدم آرام‌سازی و ایمن‌سازی محیط پیرامون مدرسه از دیگر دلایل ضرورت ورود به مساله سرویس مدارس است.

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه فقط یک درصد از والدین از خدمات سرویس استاندارد استفاده می‌کنند، گفت: تا شروع سال تحصیلی فقط چهار ماه باقی مانده است و این طرح باید به فوریت در صحن شورای شهر به تصویب برسد.

در ادامه جلسه یک فوریت طرح با 16 رای موافق و 4 رای مخالف به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز