خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان:

باید شهر را با مشارکت و همدلی همگان بسازیم

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۷۶۹

شهردار اصفهان گفت: باید شهر را با مشارکت و همدلی همگان بسازیم. مدیریت شهری در این راه نیاز به مشارکت همه مردم دارد و امیدواریم با حضور در مناطق بتوانیم از ارتباط و یاری شهروندان بهره مند شویم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، قدرت‌الله نوروزی در برنامه رادیویی "سلام اصفهان" ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: در این روز انسان‌های بزرگی به خیل شهیدان پیوستند تا وحدت، حماسه و ایثار بیافرینند.

وی با بیان اینکه به زودی هر هفته به جمع مردم  مناطق خواهیم رفت، افزود: : با وجود مشکلات بسیاری که از گذشته بر دوش شهرداری است، دو کیلومتر از رینگ چهارم به طور صد در صد ساخته شد. علاوه بر این باقی مانده تقاطع اشکاوند با اعتبار 70 میلیارد ریال احداث و 70 درصد باقی مانده تقاطع خروجی سالن اجلاس با اعتبار 60 میلیارد ریال به اتمام رسید که هم اکنون مورد بهره برداری قرار گرفته اما به صورت رسمی افتتاح نشده است.

وی با بیان اینکه پل هفتم خط یک مترو در میدان استقلال از اسفند ماه سال 96 آغاز شده و در حال حاضر 60 درصد آن تکمیل شده است، افزود: پیشرفت 30 درصدی نمایشگاه بین المللی و اجرای 79 درصد از پارک 8 هکتاری پردیس هنر در 7 ماه گذشته با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال در فازهای دو و سه از جمله اقدامات عمرانی شهرداری طی ماه های گذشته بوده است.

شهردار اصفهان گفت: حدود 107 پروژه با مبلغی بالغ بر 3 هزار میلیارد ریال در مناطق 15 گانه و شامل خیابان سازی، پیاده روسازی، سالن ورزشی و مراکز فرهنگی در حال اجرا است. همچنین بخش بسیاری از چهارباغ با مبلغی بالغ بر 160 میلیارد ریال پیاده روسازی شده که آماده استفاده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز