خبرگزاری کار ایران

واکنش دادستان کل کشور به نامه جمعی از وزرا:

پیام‌رسان توئیتر رفع فیلتر نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۶۷۱

دادستان کل کشور تاکید کرد: دیروز با دو نامه که توسط تعدادی وزرا امضا شده بود در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مواجه شدیم که یک نامه در طرح کمیته برای رفع فیلتر از پیام رسان توییتر بود و نامه دوم هم رفع فیلتر از دو سامانه دیگر بود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری سه شنبه شب در حاشیه بیستمین جشن گلریزان انجمن حمایت زندانیان مرکز در جمع خبرنگاران درباره نامه تعدادی از وزرا مبنی بر رفع فیلتر توئیتر افزود: دیروز با دو نامه که توسط تعدادی وزرا امضا شده بود در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مواجه شدیم که یک نامه در طرح کمیته برای رفع فیلتر از پیام رسان توییتر بود و نامه دوم هم رفع فیلتر از دو سامانه دیگر بود.

دادستان کل کشور گفت: این دو پیام رسانی که در نامه دوم بود قبلا در کمیته تعیین مصادیق مطرح و با رای کمیته مسدود شده بود، اما مسدود شدن توئیتر با دستور قضایی بود.

وی اضافه کرد: برای همین، توئیتر قابل طرح در کارگروه مصادیق نخواهد بود و لذا مطرح نخواهد شد و ربطی به کارگروه ندارد؛ تا وقتی توییتر مانند گذشته است دستور قضایی به قوت خود باقی است.

منتظری درباره نامه دو پیام رسان دیگر گفت: آن دو تا را در نوبت طرح گذاشتیم آقایان را یکسال است دعوت می‌کردیم در تشکیل کارگروه، نمی‌آمدند؛ اما الان درخواست خودشان است حتما شرکت می‌کنند ما هم کار‌های خود را انجام می دهیم و تشکیل کارگروه برای آن را در نوبت می‌گذاریم.

دادستان کل کشور درباره ارسال لیست صدنفره مدیران دو تابعیتی به دادستانی کل کشور هنوز لیستی از مدیران دو تابعیتی دست ما نرسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز