خبرگزاری کار ایران

دست نشان: انتظار ندارم کریمی دستیارم شود / هنوز قراردادم را امضا نکردم

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۲۳۸

نادر دست نشان می‌گوید هنوز قرارداد رسمی با سپیدرود رشت امضا نکرده است.

نادر دست نشان در گفت و گو با ایلنا، درباره انتخاب به عنوان سرمربی جدید سپیدرود رشت بیان داشت: این طبیعی بود که برای انتخاب سرمربی جدید یک تیم با چند گزینه صحبت کنند و درباره موارد دیگر خبر ندارم. هفته گذشته صحبت کردیم و پنج شنبه به توافق رسیدیم. پس از دو جلسه صحبت کردن با کمیته فنی، آقای صومی و مدیریت باشگاه به نقطه نظرات مشترکی هم رسیدیم اما متوجه شدم مشکل آقای کریمی حل نشده، قرارداد را امضا نکردم.

او ادامه داد: نه فعلا امضا نشده اما امروز به رشت می‌روم با توجه به مسائل عنوان شده برای تسویه حساب آقای کریمی، آقای رفیعی گفتند مشکلی برای این مسئله ندارند و با امضای قرارداد کار را آغاز کنیم.

دست نشان در پاسخ به این سوال که به همراه ملوان مشکلات مالی زیادی داشته و از این اتفاق در سپیدرود ترسی ندارد، عنوان کرد: اگر شرایط مالی آنها خیلی خوب بود که به سمت ما نمی‌آمد. ما از آن دست سرمربیانی هستیم که تیمی مشکل دارد برای همکاری خوانده می‌شویم. خداراشکر به هر حال باید شرایط فراهم شود که برای موفقیت تلاش کنیم. ما کار را آغاز می‌کنیم و آن زمان برای بقیه مشکلات فکر می‌کنیم.

دست نشان درباره دستیارانش در سپیدرود گفت: نظراتی دارم که در جلسه امروز به آنها معرفی می‌کنم و تصمیم داریم از مربیان بومی در تیم استفاده کنیم. در درجه اول برای بازیکنان هم از گیلان جذب می‌کنیم و استفاده می‌کنیم.

سرمربی جدید سپیدرود درباره بازگشت علی کریمی به تیم عنوان کرد: درباره دستیاری کریمی در تیم با من صحبت شد اما من که چنین انتظاری از او ندارم، آقای کریمی از مسائل مالی گله داشتند و به ما گفتند با قدرت کارمان را آغاز کنیم چون برای ایشان تسویه حساب در درجه اول اهمیت دارد. احترام خاصی برای علی کریمی قائلم که از دسته مربیان جوانی است که در آینده افتخاری برای ایران خواهد شد. در این باب اظهار نظری نمی‌کنم اما چون دیدم ایشان گفته بود به تمرین برمی‌گردد از طرف باشگاه برگه‌های آماده شده برای تسویه حساب او را دیدم و قرار است این کا را انجام بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز