خبرگزاری کار ایران

علی کریمی: در تمرینات سپیدرود شرکت می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۸۹۵

مربی فصل گذشته سپیدرود به مالک باشگاه سپیدرود هشدار داد در صورتی که قراردادش را به طور کامل دریافت نکند، در تمرینات این تیم شرکت می‌کند!

به گزارش ایلنا، علی کریمی برای ادامه همکاری با باشگاه سپیدرود رشت با مالک این باشگاه در مذاکرات به بن بست رسید تا خواستار تسویه حساب قرارداد خود و دستیارانش شود. این اتفاق تا به این لحظه رقم نخورده و روز گذشته هم نادر دست نشان به عنوان سرمربی جدید تیم سپیدرود انتخاب شد.

علی کریمی در نامه‌ای خطاب به جواد تن زاده اعلام کرد درصورتی که تا 30 اردیبهشت ماه (دو روز دیگر) او باقی مانده مطالباتش را دریافت نکند، با حضور در تمرین سپیدرود طبق قراردادش برای بازیکنان برنامه تمرینی در نظر می‌گیرد و برنامه‌های آینده‌اش را اعلام می‌کند.

متن نامه به شرح زیر است:

 

مالک محترم باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود

آقای جواد تن زاده

با سلام و احترام و عطف به مذاکرات عدیده تلفنی و حضوری و نظر به خلف وعده حضرت‌عالی در تهیه ملزومات اساسی باشگاه و ایضاً عدم ترتیب اثر به برنامه بودجه‌بندی و سایر مصادیق عدیده در عدم صداقت؛ فی الحال اولاً به علت تعیین سرمربی جدید مطابق با اخبار منتشره در تاریخ ٩٧/٢/٢٧ باوجود قرارداد تنظیمی مورخ ٩٦/١٠/٢٧ با بنده تحت عنوان سرمربی تیم که تا تاریخ ٩٩/١٠/٢٧اعتبار و وفق ماده ٢١٩ قانون مدنی برای طرفین لازم الرعایه هست و ثانیه پیرو عدم تحقق اقاله قرارداد به علت عدم تسویه‌حساب من و کادرم (شرط پیشنهادی این‌جانب)؛ بدین رو صرفاً تا تاریخ سی‌ام ماه جاری جهت تسویه نیم‌فصل اخیر به حضرت‌عالی استمهال داده می‌شود و الا مطابق قرارداد تنظیمی، برنامه تمرینی باشگاه در خردادماه اعلام و عواقب ناشی از آن متوجه شخص حضرت‌عالی خواهد بود.

مستعدی است در تصمیمات مأخوذه، مصلحت باشگاه که صاحب اصلی آن مردم فهیم استان گیلان است، در نظر گرفته تا تالی فاسدهای اقدامات غیرقانونی مالکین موقت (از قبیل تعیین سرمربی باوجود داشتن آن) گریبان گیر باشگاه وزین سپیدرود نشود تا این‌جانب بیش از این شرمنده هواداران پرشور و غیرتمند سپیدرود نگردم.

على کریمى

١٣٩٧/٢/٢٧

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز