خبرگزاری کار ایران

وضعیت مبهم تیم مردم دار

پیرگرایی یا سود بردن از پتانسیل بقا در سپیدرود

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۵۰۱

در شرایطی که سپیدرود هنوز وضعیت مشخصی برای فصل آینده ندارد، بازیکنان تاثیرگذار این تیم در انتظار برای تعیین تکلیف باشگاه هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی کریمی بعد از اینکه موفق شد علیرغم تمامی مشکلات حکم بقای سپیدرود را به دست بیاورد و در ادامه با مدیران باشگاه دچار اختلاف نظر شده تا 2 سال باقی مانده از قراردادش تحت شعاع قرار گیرد.

اکنون در شرایطی که دیگر تیم‌‎ها در حال برنامه ریزی برای فصل هجدهم فوتبال ایران هستند، سپیدرود بدون مشخص بودن وضعیت مدیریتی و فنی خود روزهای عجیبی را پشت سر می‌گذارد. آنها فصل گذشته را با بدترین نقل و انتقالات آغاز کردند و علی نظرمحمدی با خرید بازیکنانی همچون سیدمحسن حسینی، مهرداد جماعتی، غلامرضا رضایی، هادی تامینی، احمد آهی، شهاب کرمی و ... به دنبال برآورده کردن آرزوی هوادارانی بود که بعد از سال‌ها در سطح اول حضور یافته بودند.

هرچند خیلی زود از این جمع بازیکنانی که با برچسب لیگ برتری و با هدف پر کردن سهمیه لیگ برتری به سپیدرود پیوسته بودند جدا شدند تا سیاست غلط نقل و انتقالات کاملا به نتیجه برسد و حاصل آن هم البته ضرر چند صدمیلیونی برای تیمی بود که با پتانسیل بومی از لیگ دو به لیگ آزادگان و بعد از آن لیگ برتر رسیده بود.

با حضور علی کریمی روی نیمکت سپیدرود و با توجه به شرایط رو به سقوط امید اول رشتی‌ها، سرمربی کم تجربه اما محبوب فوتبال ایران سیاستی جدید را در پی گرفت و با جذب نفراتی باتجربه و قابل اتکا در نهایت توانست به جواز بقا دست یابد. هرچند این روزها به خریدهای علی کریمی با برچسب پیرگرایی برخورد می‌شود اما نگاهی به عملکرد فردی و فنی بازیکنانی همچون علیرضا نورمحمدی که توانست با حضور خود تجربه بالایی به خط دفاعی این تیم اضافه کرده و آنها را در جدال‌های پراسترس سردار جنگل با دستیابی به امتیاز از زمین خارج کند، محمدرضا مهدوی که با بی مهری از تیم دور مانده بود و به گواه کارشناسان و طرفداران سپیدرود در مدت کوتاه حضورش در این تیم در خط میانی در قامت ستاره درخشید و محمد غلامی نیز که با گل‌های سه امتیازی و تجربه بالایش در خط هجومی مانع از فشار خط دفاعی حریف روی سپیدرود شد، آنها را جزو بازیکنان تاثیرگذار سرخپوشان رشتی قرار می‌دهد.

اکنون که سپیدرود تنها به پشتوانه هواداران خود همچون سالیان اخیر به درخشش در فصل آینده امیدوار است، شکل گیری چنین جبهه‌هایی که معمولا منافع شخصی را دنبال می‌کند می‌تواند تیم محبوب رشتی‌ها را با چالش جبران ناپذیری مواجه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز