خبرگزاری کار ایران

وضعیت قرمز برای دکتر بد قول؛ مالکیت سپیدرود واگذار می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۴۳۷

باشگاه سپیدرود رشت طی هفته آینده به احتمال بسیار زیاد از مالکیت جواد تن زاده خارج و به فرد جدید واگذار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، به دنبال قطع همکاری علی کریمی با سپیدرود رشت اتفاقات جدیدی انتظار این تیم ریشه دار را می‌کشد و آنها طی چند روز آینده شاهد تغییرات عجیب تری خواهند بود.

در اواسط لیگ هفدهم سهام باشگاه سپیدرود که در اختیار هیئت فوتبال استان بود به کیومرث بیات واگذار شد و او پس از چند هفته این اختیار را به جواد تن زاده که آشنایی خوبی با اعضای شورای شهر و مسئولان بلندپایه استان داشت، واگذار کرد. در واقع از ابتدا قرار بود مالکیت به نام تن زاده باشد که اینطور پیش نرفت و چند هفته‌ای هم بین بیات و تن زاده سر این موضوع بحث وجود داشت.

تن زاده با روی کارآمدنش علی کریمی را به فوتبال گیلان آورد. اتفاق خوش آیندی که هواداران را برای ادامه مسابقات امیدوار کرد. او سعی داشت با حداقل پرداختی به بازیکنان با چک‌های مدت‌دار مشکلات را برطرف کند که اینگونه نشد اما با همت شاگردان کریمی شاهد لیگ برتری ماندن سپیدرود شد.

پس از حفظ سهمیه لیگ برتری سپیدرود هواداران متعصب پیگیر اخبار امیدوار کننده و خرید بازیکنان مطرح برای حضور پررنگ در فصل جدید بودند که خواسته‌های عجیب تن زاده از کریمی مانع از ادامه همکاری بین طرفین شد و اسطوره پرسپولیسی اعلام کرد تصمیم ندارد با این وضعیت به ادامه همکاری با سپیدرود رشت فکر کند.

تن زاده علاوه بر از دست دادن کریمی، حالا اعتبار کم رنگی نزد اعضای هیئت فوتبال و وزارت ورزش  استان گیلان دارد؛ او به تعهداتی که بر اساس آن مالکیت باشگاه را عهده دار شده، عمل نکرده و به احتمال زیاد طی هفته جاری از این سمت برکنار می‌شود.

شنیده می‌شود روز یکشنبه اعضای هیئت فوتبال و وزارت ورزش استان برای تکلیف وضعیت باشگاه مردمی سپیدرود تشکیل جلسه می‌دهند و برای معرفی مالک جدید تصمیم گیری خواهند کرد. گفتنی است؛ با روی کارآمدن مالک جدید احتمال بازگشت کریمی به سپیدرود رشت وجود دارد زیرا او هنوز به صورت رسمی قراردادش را فسخ نکرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز