خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جدید بدون تایید صلاحیت!

مالک سپیدرود تغییر می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۱۱۶

اتفاقات عجیب فوتبال ایران اینبار از باشگاه سپیدرود رشت سر برآورده است.

به گزارش ایلنا، انگار قرار نیست اتفاقات عجیب و غریب فوتبال ایران کم شود. اتفاقاتی که بعید است در هیچ جای دنیا رخ داده باشد. نکته جالب این است که دیگر همه به این اتفاقات عجیب دارند عادت می‌کنند.

از اتفاقات عجیب و غریب در استقلال خوزستان که بگذریم، حالا نوبت به سپیدرود رشت رسید. بعد از اینکه جلسه جواد تن‌زاده مالک باشگاه سپیدرود رشت با علی کریمی در تهران بی‌نتیجه ماند و کریمی در مصاحبه‌ای تند از بی‌صداقتی مالک باشگاه خبر داده بود، حالا سایت باشگاه سپیدرود رشت در اقدامی عجیب، محمد رفیعی را به‌عنوان مدیرعامل جدید معرفی کرد.

در خبر سایت باشگاه سپیدرود در مورد انتخاب رفیعی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه، آمده: «در جلسه فوق‌العاده باشگاه سپیدرود که برای انتخاب مدیرعامل باشگاه برگزار شده بود، در خصوص گزینه‌های پیشنهادی بحث و تبادل‌نظر شد و در نهایت محمد رفیعی با اکثریت آرا به‌عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شد. رفیعی هم اکنون عضو هیات مدیره باشگاه بوده و عضویت در هیات مدیره و قائم مقامی مدیرعامل باشگاه سپیدرود طی سال‌های 93 تا 95 را در کارنامه دارد.»

این انتخاب در حالی صورت گرفت که از اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان هیچ استعلامی در مورد رفیعی گرفته نشد. شهاب مومنی نایب رییس هیات فوتبال استان گیلان در مورد انتخاب رفیعی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه سپیدرود می‌گوید: «واقعا علت عجله تن‌زاده را درک نمی‌کنم و تا آنجایی که می‌دانم اداره کل ورزش و جوانان گیلان باید صلاحیت محمد رفیعی را تایید کند و هنوز این کار انجام نشده و بعد از صلاحیت ایشان توسط اداره کل به ما معرفی خواهد شد. تا این لحظه از نظر ما ایشان مدیرعامل سپیدرود نیست و با امضای ایشان به مکاتبات باشگاه سپیدرود پاسخی نمی‌دهیم. حداقل آنها تا جلسه روز یکشنبه و تعیین تکلیف نهایی مالکیت تیم نباید این کار را انجام می‌دادند.»

مومنی درباره وضعیت سپیدرود و بحث تغییر مالکیت این تیم هم توضیح می‌دهد: «وضعیت این روزهای سپیدرود به شدت نگران‌کننده است و به‌عنوان متولی فوتبال استان نگرانی هواداران سپیدرود را درک می‌کنیم و امیدواریم هر چه زودتر سپیدرود به آرامش برسد. چند خریدار جدی و مصمم برای سپیدرود وجود دارد که توانایی مالی بالایی دارند و امروز به صورت کتبی اعلام آمادگی خواهند کرد. برای ما فرقی نمی‌کند چه کسی مالک سپیدرود شود. فقط باید کسی بیاید تیم را تحویل بگیرد که بتواند مشکلات مالی سپیدرود را حل کند تا تنها نماینده گیلان بتواند به خوبی از اعتبار فوتبال استان دفاع کند. روز یکشنبه در جلسه با اداره کل ورزش و جوانان این مساله را بررسی می‌کنیم.»

نایب رییس هیات فوتبال گیلان دربار اینکه چطور شد تصمیم گرفتند مالک باشگاه را تغییر دهند، می‌گوید: «زمانی که آقای تن‌زاده قصد خرید سهام تیم را داشت ما اعلام کردیم فقط این باشگاه را واگذار می‌کنیم. خود ما نیم فصل تیم را به هر شکلی که بود جلو بردیم و بعد از آن تن‌زاده از اداره کل خواست که باشگاه فقط به او واگذار شود. ما هم به صورت مشروط باشگاه را به تن‌زاده واگذار کردیم به این شرط که تا پایان امسال تمامی مطالبات بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کنند که البته این اتفاق نیفتاد. حدود 12 روز پیش نامه‌ای را به اداره کل ورزش و جوانان گیلان نوشتم و به آنها اعلام کردم که تن‌زاده به تعهداتش عمل نکرده و شما تصمیم‌گیری لازم را اتخاذ کنید، ما خودمان هم از این بابت ناراحت هستیم و حالا باید ببینیم اداره کل چه تصمیمی می‌گیرد. اگر آنها تشخیص بدهند که شرایط باید تغییر کند حتما این کار را انجام خواهیم داد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز