خبرگزاری کار ایران

مشکلات مالی وزارت آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۲۵۲

عضو فراکسیون آموزش و تحقیقات مجلس گیکی دیگر از مشکلات عدیده وزارت آموزش و پرورش نیروهایی است که سالیانه بازنشسته می‌شوند و مشخص نیست چگونه این کمبود جبران می‌شود البته تاکید مجلس براین است که از طریق دانشگاه فرهنگیان جبران شود.

فرهاد فلاحتی نماینده مردم قائنات در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا در خصوص جلسه امروز این کمیسیون با وزیر آموزش و پرورش گفت: در ابتدای جلسه نمایندگان سئوال خود را از وزیر مطرح کردند و از پاسخ وزیر قانع شدند. در ادامه جلسه کمیسیون به مسائل مالی و کمبود نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش پرداخته شد.

فلاحتی افزود: وزارت آموزش و پرورش درگیر مشکلات مالی بسیاری است که باعث شده در کار اصلی آن اختلال ایجاد کند. در بحث هزینه‌های آب و برق این وزارت که با مساعدت مجلس رفع شد و به شکل رایگان درآمد. اما به منظور رفع مشکل نیروی انسانی و مالی وزارت آموزش و پرورش در جلسه امروز مقرر شد که کمیسیونی متشکل از اعضای کمیسیون آموزش و اعضای سازمان برنامه بودجه و مسئولین وزارت تشکیل شود تا راهبرد های لازم به وزارت داده شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: یکی دیگر از مشکلات عدیده وزارت آموزش و پرورش نیروهایی است که سالیانه بازنشسته می‌شوند و مشخص نیست چگونه این کمبود جبران می‌شود البته تاکید مجلس براین است که از طریق دانشگاه فرهنگیان جبران شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز