خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین تا یک ماه دیگر نهایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۶۷۱

به موازات اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش نقشه راه اجرای این سند نیز در وزارت آموزش و پرورش در حال تهیه است و تا یک ماه دیگر نهایی می شود.

وزیر آموزش و پرورش، با اشاره به اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: از ۱۳۱ راهکار سند راهبردی تحول بنیادین آموزش و پرورش در سال جاری به ۴۰ راهکار این سند در قالب ۹۹ برنامه ورود کرده ایم.

به گزارش ایلنا، علی اصغر فانی روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله سید یحیی جعفری امام جمعه کرمان اظهار داشت: به موازات اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش نقشه راه اجرای این سند نیز در وزارت آموزش و پرورش در حال تهیه است و تا یک ماه دیگر نهایی می شود.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید داشته اند برای اجرای این سند نقشه راه آماده شود که به زودی و با لحاظ نقطه نظرات شورای عالی انقلاب فرهنگی این نقشه راه نهایی خواهد شد.

وی با اشاره به حضور ۱۳ میلیون دانش آموز در ۱۰۵ هزار مدرسه و یک میلیون نفر فرهنگی در کشور، گفت: آموزش و پرورش با توجه به گستردگی بیشترین ارتباط را با مردم دارد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بزرگترین فصل مشترک حاکمیت و ملت را آموزش و پرورش دارد، بیان کرد: به عبارت دیگر ما در همه منازل حضور داریم و تصمیماتی که در آموزش و پرورش گرفته می شود جامعه را متاثر می کند.

وی گفت: در واقع سند تحول نظام آموزشی مبنای برنامه ششم توسعه آموزش و پرورش خواهد بود که از سال ۹۵ در کشور آغاز خواهد شد و اگر بتوانیم در برنامه ششم توسعه زمینه های اجرای سند تحول را در قالب نقشه راه انجام دهیم کار بسیار پسندیده ای است.

فانی به مشکلات مالی و بودجه ای آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: با وجود مشکلات موجود تلاش بر این است مدارس به خوبی اداره شوند به گونه ای که در سال جاری نیز وضعیت بازگشایی مدارس نسبت به سال قبل بهتر بوده است.

وزیر آموزش و پرورش شامگاه چهارشنبه وارد کرمان شد.

دیدار با فرهنگیان شهرستان زرند، بازدید از کارخانه واگن سازی زرند، تجلیل از دانش آموزان برتر جشنواره خوارزمی و معلمان پژوهنده استان و بهره برداری از آزمایشگاه نانو فناوری آموزش و پرورش استان کرمان از برنامه های امروز سفر فانی به این استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز