خبرگزاری کار ایران

رییس خانه احزاب ایلام :

هیات رییسه خانه احزاب استان ایلام مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۵۸۱

رئیس خانه احزاب کشور گفت: احزاب باید در کشور نباید تنها در حوزه سیاسی ورود کنند بلکه در خصوص اقتصاد، سیاست و اجتماع برنامه های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ارایه دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین کمالی رئیس خانه احزاب کشور در آئین افتتاحیه خانه احزاب استان ایلام اظهار کرد: اگر حزبی در معرفی افراد اشتباه کند ، مردم به او اعتماد نمی کنند به همین دلیل احزاب باید افراد برجسته را در مسائل مختلف مطرح و مورد حمایت قرار دهند.

دبیر کل حزب اسلامی کار تاکید کرد: احزاب باید مخاطب مردم و مورد سوال آنها قرار بگیرند و در تمام اوقات فعالیت داشته باشند نه اینکه در زمانی که در قدرت نیستند به سایه بروند و در زمانی که در قدرت هستند از دولت حمایت کنند و نسبت به عملکرد مسئولان پاسخگو باشند.

رئیس خانه احزاب ایران ادامه داد: در کشورمان اولین اتفاقی که پس از معرفی رئیس جمهور می افتد این است که اعلام می کند من حزبی نیستم، انگار که می گوید من بیماری ندارم.

کمالی گفت: دانستن حق مردم است و احزاب سیاسی باید هر آنچه که لازم است مردم مطلع باشند به آنان بگویند.

ریاست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کشور افزود: اقتصاد کشور اکنون نیاز به اصلاح ساختاری دارد، اقتصاد ایران مبتنی بر ضرر و زیان است و هیچ کس سود نمی برد، باید کاری کنیم اقتصاد رقابتی باشد و در کشور سود ایجاد شود، اکنون در شرایطی هستیم نه کارگر، نه کارفرما و نه دولت هیچ کدام راضی نیستند.

همچنین به گزارش ایلنا، در این مراسم از احزاب اصلاح‌طلب آقایان «محمدرضا ناصری شوهان» ، «علی رشیدی» و  «آرش کریمی» به عنوان عضو اصلی و خانم «رویا ارغند» به عنوان عضو علی‌البدل، از احزاب اصولگرا آقایان «نصرت حیدری» ، «ولی پیری» و خانم «فریده الیاس‌پوریان» به عنوان عضو اصلی و آقای «خدابخش داوودی‌نصر» به عنوان عضو علی‌البدل و از احزاب مستقل و اعتدالگرا آقایان «اقبال اسماعیلی» ، «حسن نجفی» و «موسی امیدی» به عنوان عضو اصلی و آقای «سعید آیبد» به عنوان عضو علی‌البدل و آقایان «هدایت چراغی» به عنوان بازرس اصلی و آقای «سهراب کمری» به عنوان بازرس علی‌البدل هیئت رئیسه خانه احزاب استان ایلام انتخاب شدند . 

استان ایلام دارای 30 حزب اصلاح‌طلب و اعتدالگرا و 19 حزب اصولگرا است . 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز