خبرگزاری کار ایران

جهرمی خبر داد:

درآمد دو هزار میلیاردی دولت از طرح رجیستری

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۷۵۹

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد که از آغاز اجرای طرح رجیستری تلفن‌های همراه در سطح کشور تاکنون دو هزار میلیارد ریال درآمد به دست آمده است.

به گزارش ایلنا، محمدجواد آذری‌جهرمی عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان جوین گفت: تمام تلاشمان در اجرای طرح رجیستری این است که مردم به عنوان مصرف‌کنندگان نهایی دچار چالش نشوند. 

وی همچنین پیام رسانهای داخلی را از دیگر برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ذکر و بیان کرد: برای تقویت این پیام‌رسان‌ها باید مصوبات شورای‌عالی فضای مجازی به درستی اجرا و همچنین بخش‌های دولت الکترونیک تقویت شوند. 

وزیر ارتباطات  به مشکلات جوین نیز اشاره و بیان کرد: تا پایان امسال مشکلات ارتباطی روستاهای این شهرستان برطرف و دسترسی به خدمات پست بانک روستاها امکان‌پذیر می شود. 

وی ادامه داد: راه‌های مواصلاتی و جاده‌های جوین هم یکی از مهمترین مشکلات است که با توجه به افتتاح کارخانه فولاد و صنایع دیگر بازساری آنها یک ضرورت است. 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز در این نشست گفت: آنتن‌دهی تلفن در برخی روستاهای جوین کیفیت مطلوب را ندارد و ایجاد چند سایت بی.تی.اس ضروری است. 

رمضان‌علی سبحانی‌فر افزود: با اجرای زیرساخت‌های مناسب به‌زودی در هر یک از روستاهای بالای هزار نفر جمعیت دستگاه‌های خودپرداز نصب می‌شود. 

وی همچنین به چهار مسیره شدن جاده جوین به سبزوار اشاره و بیان کرد: با توجه به صنعتی بودن این مسیر اجرای طرح لازمه این منطقه است که نیاز به ۳۰ میلیارد ریال اعتبار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز