خبرگزاری کار ایران

آذری‌جهرمی در کهنوج خبر داد:

پوشش همه شهرستان‌های استان کرمان با نسل سوم و چهارم تلفن همراه

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۲۳۴

وزیر ارتباطات گفت: همه شهرستان‌های استان‌کرمان تحت پوشش نسل سوم و چهارم تلفن‌همراه قرار دارند.

به گزارش ایلنا، محمدجواد آذری‌جهرمی امروز در استان کرمان در جمع نخبگان کهنوجی با اشاره به اینکه امروز در کشور با مشکلاتی مواجه هستیم که نباید آنها را انکار کنیم، گفت: باید سعی کنیم برای برطرف کردن مشکلات منطقه و کشورمان گام برداریم.

وی با تاکید بر اینکه امروز رهبر انقلاب یک عزت و قدرت بزرگی در کشور است که باید قدردان آن باشیم، افزود: پشتوانه مردمی در نظام جمهوری اسلامی قدرت و عزت است. البته قدرت نظامی در جامعه بی‌تاثیر نیست اما آنچه مهم است قدرت مسایل و ایدئولوژی ماست.

آذری جهرمی با اشاره به اینکه دشمنان به‌دنبال جدا کردن مردم از بدنه کشور با جنگ، تحریم و غیره هستند، اظهار کرد: نباید چنین اجازه‌ای به دشمنان بدهیم و آنچه در حل مشکلات مهم و تاثیر گذار است داشتن امید است و عده‌ای به‌دنبال این هستند تا با سیاه‌نمایی این امید را از بین ببرند.

عضو کابینه دولت تدبیر و امید با بیان اینکه نمایندگان استان کرمان دنبال توسعه زیرساخت‌های منطقه هستند، تصریح کرد: سال‌های گذشته تمام شهرهای استان کرمان به نسل سوم و چهارم ارتباطات وصل شدند.

بالاترین مقام مسوول حوزه ICT کشور با اشاره به زلزله‌های اخیر در استان کرمان، خاطرنشان کرد: قرار شد تمامی مشکلات زیرساختی ارتباطات استان برطرف شود و اکنون حدود ۱۴۰۰ روستا ارتباطاتش برقرار شد و نزدیک ۶۰ درصد روستاها نیز امکان ارتباطاتش برقرار شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که امروز همراه رییس‌جمهوری و تعدادی از اعضای هیات‌دولت به استان کرمان سفر کرده بعد از حضور در جمع نخبگان کهنوجی و بازدید از معدن تیتانیوم این شهرستان راهی منوجان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز