خبرگزاری کار ایران

کشف ۲ تن تریاک در جنوب کرمان

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۴۸۰

«ماموران انتظامی استان با گسترش چتر اطلاعاتی خود در جنوب استان و با انجام برنامه چند ماهه اطلاعاتی از تردد یک کاروان مسلح مواد مخدر که قصد انتقال محموله بزرگ مواد افیونی از استان سیستان و بلوچستان به مقصد استان های همجوار و مرکزی کشور را داشته، مطلع شدند.»

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲ تن تریاک و دستگیری ۳ شرور مسلح در عملیات مشترک پلیس اطلاعات و قرارگاه عملیاتی ابوذر در کهنوج خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ " عبدالرضا ناظری " در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی استان با گسترش چتر اطلاعاتی خود در جنوب استان و با انجام برنامه چند ماهه اطلاعاتی از تردد یک کاروان مسلح مواد مخدر که قصد انتقال محموله بزرگ مواد افیونی از استان سیستان و بلوچستان به مقصد استان های همجوار و مرکزی کشور را داشته، مطلع شدند.

وی افزود: پس از کسب این خبر از سوی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری قرارگاه عملیاتی ابوذر، آخرین محل قرارگیری این محموله در کهنوج شناسایی شد.

جانشین انتظامی استان بیان کرد: روز گذشته ماموران انتظامی استان به همراه نیروهای قرارگاه عملیاتی ابوذر و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کهنوج در صدد شناسایی محل دپو موادمخدر، دو نفر از اشرار که قصد مبادله مواد را داشتند شناسایی و دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: در تحقیقات پلیسی از این دو شرور، محل اختفای محموله شناسایی شد و با هماهنگی دستگاه قضایی در یک عملیات کاملا هوشمندانه، مقتدر و ضربتی، محل مورد نظر محاصره شد.

جانشین انتظامی استان کرمان خاطر نشان ساخت: در این عملیات و دربازرسی از مخفیگاه اشرار مسلح ۲۱۶بسته ۱۰کیلویی به وزن تقریبی دو تن و ۱۹۰کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ ناظری تصریح کرد: کشف ۳۳۰گرم حشیش، دو حقه وافور، تجهیزات دریافت ازماهواره، یک قبضه کلت کمری، تعدادی فشنگ جنگی، هفت دستگاه گوشی تلفن همراه با سیم کارت مربوطه و توقیف ۳ دستگاه خودرو از دیگر دستاورد های این عملیات بود.

وی گفت: در این عملیات ۳ شرور دستگیر و طی پرونده ای برای اجرای قانون تحویل دستگاه قضایی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز