خبرگزاری کار ایران

در نشست امروز شورای شهر کرج مطرح شد؛

سریزدی گزینه شهرداری کرج/ حمایت 8 عضو شورا از نامزد اصلی

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۶۵۸

8 عضو شورای اسلامی شهر کرج «سریزدی» را به عنوان تنها گزینه تصدی سمت شهردار، انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز پنجاه و ششمین جلسه شورای شهر با دستور جلسه "انتخاب شهردار کلانشهر کرج" با حضور 13 نماینده منتخب مردم در شورا، آغاز شد.

اعضا در این جلسه هر یک در ارتباط با این انتخاب، مواردی را مطرح و برای عدم تکرار مشکلات گذشته شهرداری، تذکراتی ارائه کردند.

اظهارات اعضا، پیرامون آیتم ها و مولفه های انتخاب شهردار آینده این شهر بود که در نهایت پس از تبادل نظر میان اعضا، مقرر شد موضوع معرفی نامزد مورد نظر در جلسات آتی نیز بررسی شود.

در نهایت  حسین محمدی با قرائت درخواست خود و 7 نفر از اعضا، مجید حاج غلام سریزدی را به عنوان نامزد شهردار کلانشهر کرج به رئیس شورای شهر، معرفی کرد.

بدین ترتیب، عباس زارع، مهدی حاجی قاسمی، اکبر سلیم نژاد، محمدحسین خلیلی اردکانی، احد رسولی، حسین محمدی و رحیم خستو با معرفی تنها نامزد خود، منتظر معرفی فرد یا افراد مورد نظر 5 عضو دیگر شورا هستند. 

مقرر شد گزینه های دیگر اعضا در جلسه روز چهارشنبه معرفی و بر روی صلاحیت کل نامزدهای معرفی شده در جلسات آتی به صورت علنی و شفاف، بحث و تبادل نظر انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز