خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار اردبیل:

مبارزه با مواد مخدر همگانی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۵۶۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: به منظور پیشگیری، باز آفرینی و مبارزه با موادمخدر علاوه بر دستگاه های اجرایی مرتبط و خانواده ها، همه مردم باید احساس مسئولیت کرده و برای ریشه کن کردن این معضل تلاش کنند.

به گزارش ایلنا، علی نواداد در جلسه کمیته تخصصی توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان اظهار کرد: مشارکت دادن مردم در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر و نیز پای کار آمدن سازمان های مردم نهاد می‌تواند ما را به اهداف خود نزدیک کند.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای افراد بهبود یافته باید مدنظر قرار گیرد، افزود: دستگاه های اجرایی و مرتبط با اعطای تسهیلات و حمایت از خانواده‌های این قشر در فرهنگ سازی و اجتماعی کردن بحث اعتیاد تلاش کنند.

نواداد با اشاره به اینکه برگزاری همایش های متعدد و تجلیل از خیرین و سازمان های مردم نهاد در دستور کار قرار گیرد اظهار داشت: دستگاه های متولی برگزاری کلاس های آموزشی را برای خانواده ها جهت احیا و بازگرداندن بیماران مبتلا به اعتیاد مواد مخدر جز برنامه های خود قرار دهند و تجلیل از سمن ها انگیزه فعالیت در این زمینه را افزایش می دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل افزود: از تجارب استان های پیشرو در این زمینه از جمله آذربایجان شرقی باید استفاده و با بهره گیری از کارشناسان و اساتید ماهر در راستای ترسیم نقشه راه سعی کنیم تا تلاش هایمان به نتیجه برسد.

وی تعداد سازمان‌های مردم نهاد در مقابله با اعتیاد را ۴۵ مورد عنوان کرد و گفت: با استعلام از عملکرد NGOهای فعال باید درصدد افزایش تعداد سمن ها و حمایت از آنها اقدام کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل فرهنگ سازی و تحکیم بنیان خانواده ها را از اساسی ترین مسایل برشمرد و اظهار داشت: آموزش خانوده ها و فرزندان در مدارس، آینده را برای دوری از اعتیاد بیمه می کند، اعضای کمیته باید برنامه های خود را در این راستا برای جلسات آتی اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز