خبرگزاری کار ایران

آخرین تکنولوژی ها در جدیدترین ماشین اصلاح فیلیپس

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۵۴۱

استفاده از ماشین اصلاح فیلیپس یک راه به صرفه و راحت برای آراستگی آقایان بدون نیاز به آرایشگاه و صرف هزینه اضافی است. شاید فکر می کنید که اصلاح سر و صورت به هنر دست آرایشگر وابسته است اما فراموش نکنید که مهم تر از آن، وسیله ای است که به او آزادی عمل برای اجرای هنرش را می دهد.

ایلنا؛ ماشینهای اصلاح امروزی با کاربری های متنوع و امکانات جانبی خود هر آن چه که برای یک اصلاح همه چیز تمام نیاز دارید به شما می‌دهند.

با داشتن یکی از آن ها، هیچ چیز دیگری به جز کمی جسارت برای یک تغییر جدید و جسورانه نیاز ندارید. استفاده از ماشین اصلاح فیلیپس یک راه به صرفه و راحت برای آراستگی آقایان بدون نیاز به آرایشگاه و صرف هزینه اضافی است.

شاید فکر می کنید که اصلاح سر و صورت به هنر دست آرایشگر وابسته است اما فراموش نکنید که مهم تر از آن، وسیله ای است که به او آزادی عمل برای اجرای هنرش را می‌دهد.

یک قدم تا آراستگی

امروزه مدل های مختلفی از ماشین های اصلاح با ویژگی های جالب و منحصر به فردی را در هر فروشگاه اینترنتی می بینید که هدف همگی آنها اصلاح راحت، سریع و موثرتر است. برخی ویژگی ها مانند تیغه ضد زنگ، ارگونومیک بودن محصول، جنس مقاوم بدنه و ... در بسیاری از ماشین های اصلاح مشترک است. هم چنین اکثر مدلهای جدید، بی سیم و قابل حمل هستند و با باتری های قابل شارژ کار می کنند تا در همه جا بتوان از آن ها استفاده کرد.

ماشین اصلاح صورت فیلیپس با طراحی اولین ریش تراش چرخشی، از همان ابتدا ابداعی بزرگ برای اصلاح مو های صورت از ته داشت و تا امروز این نوع طراحی را با موفقیت ادامه داده است.

دستگاه های اصلاح خانگی حتی ساده ترین آن می تواند نمای آشفته‌ای به سرویس حمام شما بدهد اما ماشین اصلاح جدید فیلیپس این مشکل را به راحتی حل کرده است چون مجهز به سیستمی است که موها را جمع می‌کند.

از دیگر تغییرات می‌توان به طراحی تیغه های V شکل، تیغه های تیز با فناوری نانو و زاویه برش بهینه 30 درجه اشاره کرد. تیغه V شکل مو ها را از اطراف به دام انداخته و آن ها را از نزدیک ترین نقطه به پوست قطع می کند که نتیجه آن اصلاح از ته و بدون ته ریش است.

ضمنا به کمک پایه مخصوص شست و شو می‌توانید هر 3 ماه یک بار با قرار دادن مایع مخصوص در محفظه زیر پایه، تیغه های دستگاه را درون آن قرار دهید تا دستگاه هم زمان با شارژ شدن، تمیز هم بشود.

فیلیپس هم چنین تیغه‌ها را توسط ذرات ریزی پوشش داده است تا برای پوست‌های حساس مناسب‌تر باشد.

ماشین های اصلاح سری 9000 فیلیپس تا این لحظه کامل ترین و پیشرفته ترین ریش تراش های این شرکت هستند که تمام امکاناتی که می‌توان از یک ماشین اصلاح داشت در خود جمع کرده اند.

آخرین تکنولوژی ها در جدیدترین ماشین اصلاح فیلیپس

برای پیاده کردن انواع و اقسام مدل های ریش بهتر است یک ماشین اصلاح تهیه کنید. انواع ماشین اصلاح توانایی های متنوعی دارند بسته به مدلی که انتخاب می‌کنید، می‌توانید انتظار اصلاح سر، صورت، بدن یا تمام آن ها را در یک دستگاه داشته باشید که البته قیمت ماشین اصلاح با توجه به کارکرد آن متفاوت است.

قبل از خرید، به خوبی تحقیق و بررسی کنید تا از خرید خود مطمئن شوید و فروشگاه اینترنتی زنبیل امکان بررسی دقیق را به شما می‌دهد تا یک خرید خوب با بهترین قیمت را تجربه کنید.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز