خبرگزاری کار ایران

ظرفشویی سامسونگ بهترین انتخاب

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۰۸۸

شستن قابلمه ها هنوز بخشی از کابوس افرادی است که ماشین ظرفشویی دارند، اما برخی ماشین های ظرفشویی در مدل های جدیدتر خود وعده هایی مبنی بر حل این مشکل داده اند که در این مطلب با یکی از آنها آشنا خواهید شد.

ایلنا؛ زمان زیادی طول کشید تا به ماشین های ظرفشویی برای شستن ظرف هایمان اعتماد کنیم، اما انگار برای سپردن قابلمه ها به آن ها به زمان بیشتری هم نیاز داریم. اینطور که به نظر می‌رسد یک نارضایتی عمومی نسبت به تمیز نشدن کامل قابلمه‌ها یا ماهیتابه‌ها یا ظروفی که خیلی چرب هستند در ماشین ظرفشویی وجود دارد و شستن آن ها هنوز بخشی از کابوس افرادی است که ماشین ظرفشویی دارند.

اما برخی ماشین های ظرفشویی در مدل های جدیدتر خود وعده هایی مبنی بر حل این مشکل داده اند که در این مطلب با یکی از آنها آشنا خواهید شد: ظرفشویی سامسونگ مدل واتر وال

بالاخره آب داغ به ته دیگ می خورد

اگر در یک  فروشگاه اینترنتی به بررسی و مقایسه نظرات مشتریان نگاهی انداخته باشید، حتما متوجه ضعف بزرگ ماشین های ظرفشویی برای شستن قابلمه ها می شوید. این ضعف به ساختار داخلی ماشین های ظرفشویی و نوع پاشیده شدن آب روی ظرف بر می‌گردد. آبکشی و شست و شو در بیشتر ماشین های ظرفشویی از طریق بازوهای دورانی صورت می‌پذیرد. این بازو در حقیقت روی شعاع یک دایره به مرکز ماشین ظرفشویی حرکت می کند و به این ترتیب ظرف ها را شسته و آب کشی می‌کند.

مشکل این جاست که ظروف روی یک سطح چهار گوش قرار می گیرند اما آب به صورت دایره ای گردش دارد بنابراین ظروفی که در گوشه های این چهارگوش واقع می شوند، گاهی کثیف باقی می مانند.

سامسونگ با ارائه ماشین ظرفشویی جدید خود به نام Water Wall سعی در حل این مشکل داشته است. این مدل اولین ماشین ظرفشویی است که به جای شست و شوی دورانی، بازوی شوینده خطی دارد و در فناوری های به کار رفته در ماشین های ظرفشویی یک دگرگونی جدیدی است.

ظرفشویی سامسونگ بهترین انتخاب

این بازو به شکل خطی عقب و جلو می رود و آب را با فشار قوی به سمت ظروف می پاشد. این شکل از حرکت باعث می شود تا تمام فضای دستگاه تحت پوشش قرار بگیرد و هیچ نقطه کوری باقی نماند. به این ترتیب گوشه و کنار قابلمه ها در هر قسمت از سبد که قرار داشته باشند به طور کامل شسته می‌شوند. این ویژگی به همین ترتیب برای شست و شوی ظروف بسیار کثیف و زاویه دار هم کاربرد دارد.

شرکت سامسونگ برای بهینه شدن این دستگاه آن را به گونه ای طراحی کرده است که می توان ظروف خیلی کثیف را در یک بخش از دستگاه که مخصوص این عمل است، شست و به صورت همزمان در بخش دیگری ظروف نسبتا کثیف را با یک شست و شوی ملایم و فشار آرام آب، پاکیزه نمود و کاربر با انتخاب نحوه شست و شو برای هر طرف امکان شست و شویی هدفمندتر را خواهد داشت.

از این به بعد می‌توانید با یک بار روشن کردن ماشین ظرفشویی، تمام ظروف کثیف و نیمه کثیف و بزرگ و کوچک خود را بشویید و تا حد قابل توجهی در انرژی صرفه جویی کنید و این امر تا حد زیادی قیمت ماشین ظرفشویی سامسونگ با بازوی خطی را توجیه می‌کند.

ظرفشویی ال جی با قرار دادن قابلیت شست و شو با بخار قوی در ماشین های ظرفشویی خود، سعی دارد قابلیت شست و شوی با کیفیت قابلمه ها را در محصولاتش ارتقا دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز