خبرگزاری کار ایران

گران قیمت‌ترین تشک رویا چه ویژگی‌هایی دارد؟

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۰۰۹

تشک، مهم ترین کالای خواب است که می‌تواند باعث بهبود سلامتی یا باعث ایجاد دردهای طولانی مدت و آزاردهنده شود.

ایلنا؛ انتخاب تشک مناسب می‌تواند کیفیت خواب و در نتیجه کیفیت زندگی روزمره و کار را بالا ببرد. بنابراین ضروری است در هنگام انتخاب تشک به اندازه کافی دقت کنید و یک تشک خوب از یک تولید کننده معتبر بخرید.

تشک رویا یکی از برندهای معتبر و با کیفیت است که می‌تواند انتخاب خوب برای بستر خواب شما باشد، محصولات رویا و برندهای معتبر دیگر را می توانید در فروشگاه اینترنتی زنبیل با بهترین قیمت و گارانتی معتبر سفارش دهید. برای اینکه بیشتر با ویژگی‌های این برند آشنا شوید ادامه این نوشتار را بخوانید.

تشک های فنری اولین سری محصولات تشک رویا هستند که از فنر لایه موکت و اسفنج ساخته شده اند، پارچه رویه نیز پنبه ای است. این سری از تشک ها بواسطه اینکه فنر نقش اصلی را دارد نرم هستند و حالت ارتجاعی بیشتری دارند. همچنین تشک های طبی فنری، از فنر های بانل نزدیک به هم ساخته می‌شوند که تراکم اسفنج نسبت به مدلهای تشک فنری بیشتر است و به همین علت تشک نه زیاد نرم و نه زیاد سفت است. تشک های طبی فنری جهت پیشگیری از کمردرد مناسب است و محصولات پرمصرف و پرفروشی به شمار می آیند.

قیمت تشک رویا نسبت به انواع آن ها متفاوت است که می توانید در زنبیل آنها را به راحتی ببینید و با فروشگاه های دیگر مقایسه کنید.

گران قیمت‌ترین تشک رویا چه ویژگی‌هایی دارد؟

تشک های فنر منفصل، نسل جدید فنر های بکار رفته در تشک است که بدلیل جدا بودن فنرها از یکدیگر از تکان خوردن و لرزش های بی مورد تشک جلوگیری می شود و بدلیل اینکه نقاطی از بدن که دارای بر آمدگی بیشتری است به صورت جداگانه با فنر درگیر می شوند، ستون فقرات حین خواب از آسیب دیدگی حفظ خواهد شد.

مموری فوم هوشمند آخرین تکنولوژی است که در تشک های جدید استفاده می شود. با توجه به وزن بدن شکل می پذیرد و از تغییر شکل بدن از حالت نرمال حین خواب جلوگیری می کند. استفاده از مموری فوم هوشمند در بالش و تشک ها رو به افزایش است، در میان تشک های رویا، دو مدل تشک رویا 1 و تشک رویا 2 دارای پد هستند.

البته با این تفاوت که پد رویا 1 مموری فوم هوشمند است و تشک های رویا مدل های 1 , 2 , 3 از فنر پاکتی بهره برده اند. قیمت خوشخواب با فوم طبی مموری فوم از مدل های دیگر بیشتر است و از بین تشک های رویا با کیفیت ترین تشک طبی را می توان مدل طبی مدیکال آن نام برد که برای درد و مشکلات کمر، گردن و ستون فقرات مناسب تر هستند. تشک هایی که کمی نرم ترند به استخوان شانه و لگن شما اجازه می دهند، کمی در تشک فرو بروند و استخوان ستون فقرات شما به صورت مستقیم روی سطح تشک قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز