خبرگزاری کار ایران

مزایای ارزشمند استفاده از یک تردمیل خوب

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۲۱۳

استفاده از تردمیل ریبوک ، یک راه بسیار عالی برای کاستن از چربی ها و اضافه وزن است، اگر یک ساعت با شدت متوسط با این وسیله ورزش کنید می توانید تا 700 کالری بسوزانید.

به گزارش ایلنا، بعضی از مردم فکر می کنند دویدن روی تردمیل مانند دویدن در فضای باز یا در محیط باشگاه ورزشی نیست و در واقع دویدن به صورت درجا، به اندازه کافی مفید نیست. درست است که دویدن و پیاده‌روی در فضای باز و هوای پاک و دیدن انسان‌های دیگر یا تماشای طبیعت و بازی کودکان کار بسیار مفیدی است، اما با آلودگی بیش از حد شهرها و کمبود زمان کافی برای ورزش کردن، داشتن چنین موقعیت ایده‌الی دشوار است و بدون وسیله مفیدی مانند تردمیل باید به کلی قید پیاده‌روی و ورزش را بزنیم. در واقع مزایای تردمیل کم نیستند بلکه در بسیاری از موارد، استفاده از یک تردمیل خوب می تواند بهتر از پیاده روی در فضای باز هم باشد. برای داشتن یک تردمیل خوب و مناسب می توانید به فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه کنید و پس از برررسی مشخصات کامل کالا، یک خرید خوب با گارانتی معتبر را تجربه کنید اما پیش از آن برای اطلاع بیشتر درباره مزایای تردمیل، ادامه این مطلب را بخوانید.

به جز افرادی که پایشان آسیب دیده است یا مفاصل آنها خشک است، ورم دارد یا درد می‌کند، استفاده از  تردمیل برای تمامی افراد دیگر مناسب است. حتی افرادی که بیماری‌های قلبی دارند نیز می‌توانند از تردمیل استفاده کنند البته قبل از شروع ورزش با تردمیل، حتماً باید با پزشکشان در مورد حداکثر شدت دویدن و ضربان قلب مجاز مشورت کنند. تردمیل حتی می‌تواند برای باز توانی افرادی‌ که دچار سکته مغزی و در نتیجه ضعف عضلات شده‌اند،‌ مورد استفاده قرار گیرد. هرچند تردمیل ها، وسایل ارزان قیمتی نیستند اما در دراز مدت با اثر مثبت روی سلامتی و صرفه جویی در هزینه باشگاه می توانند از نظر اقتصادی به نفع شما باشند، شما می توانید با بررسی و مقایسه قیمت تردمیل بی اچ ، قیمت تردمیل ریبوک و دیگر انواع تردمیل در زنبیل یک خرید اقتصادی و به صرفه داشته باشید. هنگامی‌که روی تردمیل ورزش می‌کنید، می‌توانید همزمان تلویزیون تماشا کنید، تلفنی با دوستانتان صحبت کنید و یا به موسیقی دلخواهتان گوش دهید. دلیل دیگری که افراد، تردمیل را ترجیح می‌دهند این است که بدون آماده‌سازی زیاد قبلی می‌توانند در هر زمان از روز که دوست داشتند با تردمیل پیاده‌روی کنند و یا بدوند. همچنین برای افرادی که ترجیح می‌دهند در خلوت خانه‌شان و به ‌دور از هیاهوی بیرون ورزش کنند، تردمیل یک انتخاب ایده‌آل است.

استفاده از تردمیل ریبوک ، یک راه بسیار عالی برای کاستن از چربی ها و اضافه وزن است، اگر یک ساعت با شدت متوسط با این وسیله ورزش کنید می توانید تا 700 کالری بسوزانید. البته برای این که بهترین نتیجه را بگیرید باید یک برنامه غذایی مناسب هم درکنار این ورزش داشته باشید. بهتر است مانند هر نوع ورزش دیگر، در ابتدا آهسته شروع به پیاده روی و دویدن کنید. اگر مبتدی هستید بهترین راه این است که ابتدا شروع به پیاده روی کنید و سپس به تدریج بر سرعت تردمیل اضافه کنید.

با استفاده از تردمیل بی اچ می توانید همیشه تناسب اندام خود را حفظ کنید. راه رفتن روی آن، ضربان قلب شما را بالا می برد و دریافت اکسیژن را برای چربی سوزی افزایش می دهد. همچنین پشت درد و آرتریت را از بین برده و فشارخون را پایین می آورد. ورزش کردن، استرس را کم می‌کند و افسردگی را از بین می برد و در نهایت هم به تقویت سیستم ایمنی منجر می شود. تحقیقات نشان داده که داشتن فعالیت بدنی در طول روز می تواند به داشتن خواب خوب کمک کند، اگر دچار بی خوابی هستید بعد از ظهرها روی تردمیل راه بروید تا شب ها بهتر بخوابید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز