خبرگزاری کار ایران

پوست حساس خود را با ریش تراش نامناسب نابود نکنید

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۹۵۱

برای اینکه بدانیم بهترین ریش تراش ها از چه امکاناتی برخوردارند کافی است کمی جستجو کنیم. برندهای تولید کننده ریش تراش، آن قدر امکانات مختلف برای ماشین‌های تولیدی خود ذکر می کنند که انتخاب کردن از میان آنها گاهی دشوار می‌شود.

به گزارش ایلنا، ماشین های ریش تراش در بازار، انواع مختلفی دارند و برندهای مختلفی هم دست به تولید آنها زده اند. در بازار ریش تراش، چند نام مطرح هستند که هرکدام از آنها محصولی با قیمت و مشخصات متفاوت عرضه می‌کند. برای اینکه بدانید کدام محصول برای شما متناسب است باید پیش از هر چیز نیاز خود را بررسی کنید. آیا عادت دارید هر روز ریش خود را بتراشید؟ آیا پوست شما حساس است؟ آیا ریش پر حجم و ضخیمی دارید؟ آیا به ماشین اصلاح ضد آب نیاز دارید؟ با دانستن پاسخ این سوال ها می توانید در مورد محصول مورد نظر خود به یک جمع بندی مناسب برسید و به دنبال بهترین ریش تراش موجود برای خود بگردید. سپس با جستجو در فروشگاه اینترنتی زنبیل ، بهترین ریش تراش های موجود در بازار را با بهترین قیمت جستجو و انتخاب کنید و با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش تحویل بگیرید.

برای اینکه بدانیم بهترین ریش تراش ها از چه امکاناتی برخوردارند کافی است کمی جستجو کنیم. برندهای تولید کننده ریش تراش، آن قدر امکانات مختلف برای ماشین‌های تولیدی خود ذکر می کنند که انتخاب کردن از میان آنها گاهی دشوار می‌شود. یکی از اولین نکاتی که باید به آن توجه کنید قابلیت آرگونومیک و طراحی مناسب آن است. شاید گاهی لازم باشد تا یک ساعت هم، با ریش تراش و صورت خود درگیر باشد؛ طراحی ارگونومیک کمک می‌کند تا دستان کاربر خسته نشود. در واقع طراحی خوب در کنار وزن مناسب کمک می‌کند تا حمل و استفاده، بسیار راحت باشد. در برخی از ماشین‌های ریش تراش، در کنار اصلاح خشک صورت، این امکان نیز وجود دارد که شما از ژل یا فوم برای اصلاح صورت خود استفاده کنید یا اینکه دستگاه را داخل حمام برده و در حالت خیس از آن استفاده کنید. دستگاه‌هایی که قابلیت استفاده با فوم را دارا هستند، بهترین گزینه برای افراد با پوست حساس خواهد بود. دستگاه های ضد آب می توانند هم در حالت خشک و هم خیس، استفاده و به راحتی زیر آب شسته شوند.

پوست حساس خود را با ریش تراش نامناسب نابود نکنید

بعضی از ماشین‌های ریش ‌تراش‌ پیشرفته برقی دارای صفحه نمایش شمارش معکوس دیجیتالی هستند که نشان دهنده میزان شارژ دستگاه قبل از شارژ مجدد است. گروهی از ریش تراش‌ها دارای چراغ‌های سبز و قرمزی هستند که نشان می‌دهند چه زمانی ریش‌ تراش شما به صورت کامل شارژ شده است. امروزه مدل‌های پیشرفته ریش تراش که روانه بازار می‌شوند بر سر میزان نگهداری شارژ رقابت می کنند ولی باید توجه داشت که در کنار این ویژگی، شارژ سریع دستگاه نیز امکان‌پذیر باشد. ریش تراش پاناسونیک مدل ES-LV95  می تواند ۴۵ دقیقه شارژ نگه دارد و در ۵ دقیقه، سریع شارژ شود. اگر مایل هستید که موهای صورت شما حفظ شود اما به شکل خاصی ریش‌ خود را مرتب یا کوتاه کنید، به دنبال دستگاهی باشید که از قرارگیری شانه‌ با درجه‌های مختلف پشتیبانی کرده یا بصورت داخلی از این قابلیت برخوردار باشد. بعضی از ماشین‌های ریش تراش فقط حالت خط انداختن به ریش را دارند؛ به این معنی که لازم است از ابزار دیگری برای تکمیل نظافت، استفاده شود اما بسیاری از ریش تراش‌ها، امکان اصلاح خط ریش را فراهم می‌آورند و با استفاده از آن می‌توان موهای جلوی گوش‌ها یا دیگر موهای بلند را اصلاح کرد مانند ریش تراش براون که مجهز به خط زن و باتری لیتیوم یونی است و شما برای خرید بهتر می توانید مشخصات کامل و قیمت ریش تراش براون را در زنبیل پیدا کنید و با مدل های دیگر مقایسه کنید.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز