خبرگزاری کار ایران

معجزه لاغری با قهوه ساز خانگی

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۳۲۸

استفاده از دارچین و زنجبیل در کنار قهوه برای صرفه‌جویی در مصرف کالری مفید است و بعلاوه به کاهش وزن نیز کمک می‌کند. این ادویه ها و مواد غذایی قیمت چندانی ندارند و قیمت قهوه ساز های ساده هم چندان زیاد نیست.

به گزارش ایلنا، نوشیدن قهوه سیاه بدون شیر و شکر در صبح، نه تنها شما را هوشیار تر می کند بلکه مصرف یک فنجان قهوه سیاه به افزایش متابولیسم بدن به میزان ۱۲ درصد کمک می‌کند. دانشمندان می گویند مصرف ۳ فنجان قهوه در طول روز و نه بیشتر به پر انرژی بودن و افزایش متابولیسم بدن در خانم‌ها کمک می‌کند. قهوه را می توانید در منزل یا محل کار تهیه کنید و از هر نوع قهوه ای که مورد علاقه شماست لذت ببرید. برای این کار به فروشگاه اینترنتی زنبیل بروید و قهوه ساز مورد علاقه خود را به راحتی با بهترین قیمت پیدا کنید و این نکته را مدنظر داشته باشید که هر محصولی از زنبیل سفارش بدهید به صورت فوری در مدت کوتاهی به دست شما می رسد.

برای بهره بردن از خاصیت کالری سوزی قهوه، بهتر است آن را ۳ بار در روز در فواصل مشخص میل کنید یا این که بعد از باشگاه اگر به زمان خواب شما نزدیک نیست، یک فنجان قهوه تلخ بنوشید تا متابولیسم شما را بالا نگاه دارد. اگر تا به حال فقط از شکر و خامه برای طعم‌دار کردن قهوه‌ی خود استفاده می‌کردید، بهتر است بدانید نوشیدن قهوه با ترکیبات جدید فواید بسیار بیشتری از ترکیبات قبلی دارد. استفاده از دارچین و زنجبیل در کنار قهوه برای صرفه‌جویی در مصرف کالری مفید است و بعلاوه به کاهش وزن نیز کمک می‌کند. این ادویه ها و مواد غذایی قیمت چندانی ندارند و قیمت قهوه ساز های ساده هم چندان زیاد نیست.

معجزه لاغری با قهوه ساز خانگی

قهوه کره ای

یکی از کارآفرینان آمریکایی در سفر به کشور تبت با مصرف یک نوشیدنی سنتی که در میان اهالی آن منطقه شهرت دارد، به ترکیب جدیدی از نوشیدنی با خاصیت لاغری دست یافت. برای لاغری با استفاده از قهوه کافی است مقداری کره به لیوان نوشیدنی خانگی خود اضافه کنید و پس از حل شدن کامل کره آن را بنوشید. براساس پژوهش‌ها از جمله مزایای این نوشیدنی کاهش چشمگیر وزن، افزایش انرژی و تمرکز ذهنی است. بسیاری از افرادی که از گرفتن رژیم‌های لاغری نتیجه نگرفته و یا نمی‌خواهند برای ساعت‌های طولانی گرسنه بمانند با استفاده از این روش در مدت کوتاهی وزن کم کرده اند، به جز کره از روغن نارگیل خوراکی نیز می‌توانید برای تهیه نوشیدنی چربی سوز استفاده کنید.

معجزه لاغری با قهوه ساز خانگی

قهوه دارچین

برای جادویی تر کردن اثر این نوشیدنی می‌توانید کمی‌ دارچین به آن اضافه کنید. دارچین هم مثل قهوه و حتی بیشتر، دارای خواص افزاینده سوخت و ساز برای بدن است. دارچین باعث می‌شود خالی شدن معده با سرعت آرام‌تری انجام گیرد که این عمل از افزایش و کاهش ناگهانی قند خون جلوگیری می‌کند و این موارد باعث کاهش اشتهای کاذب می‌شود. اثرات مفید دیگر دارچین عبارتند از کاهش غلظت خون، کاهش سفتی در عضلات و مفاصل، مقابله با التهاب در بدن، بهبود سیستم گوارش، افزایش عملکرد مغز و بهبود سیستم خون‌رسانی در رگ‌ها.

قهوه زنجبیل

ترکیب قهوه با زنجبیل می تواند هم وزن شما را کاهش دهد و هم سلامتی شما را بیشتر کند. زنجبیل یک ماده غذایی چربی سوز است که سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد. وجود مواد آنتی اکسیدانی و خواص ضدالتهابی در آن به بهبود هضم غذا، کاهش میزان کلسترول و از بین بردن مواد سمی در بدن کمک می کند. برای استفاده از زنجبیل در قهوه می توانید چند ورقه زنجبیل تازه در قوری قهوه ساز قرار دهید.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز