خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ‌کننده ناجا مطرح کرد:

ارتقا توان نیروهای عملیاتی در مرزها و داخل کشور

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۲۵۶

معاون هماهنگ کننده ناجا، ارتقاء تجهیزات مرزبانی و دریابانی را یکی از اولویت های نیروی انتظامی در سالجاری اعلام و تاکید کرد: هدف ما حفظ و ارتقاء اقتدار ناجا و افزایش سرمایه اجتماعی پلیس است.

به گزارش ایلنا، سردار "ایوب سلیمانی" که به منظور ارزیابی عملکرد فرماندهی انتظامی و دریابانی به استان بوشهر سفر کرده است با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: فرماندهی انتظامی، دریابانی و  یگان ویژه بوشهر عملکرد مطلوبی داشته اند.

وی با بیان اینکه باید مرزهایمان را رصد کنیم و قدرت پیش بینی و پیشگیری جرایم را داشته باشیم، گفت: ارتقاء تجهیزات مرزبانی و دریابانی یکی از اولویت های ناجا در سال جاری است.

سردار سلیمانی عنوان داشت: ما باید تحرکات دشمنان و گروه های معاند را در مرزها رصد کنیم تا دشمن موفق نشود، التهاب های جدیدی را برای ما ایجاد کند و بایستی قبل از هرگونه تحرکی آن را خنثی کنیم.

معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی در سال 96 عملکرد بسیار خوبی داشته است، تصریح کرد: اعتبار و شخصیت ناجا رشد پیدا کرده و امروز نیروی انتظامی عزیز و مورد احترام  مردم و ارکان نظام است.

بنابراعلام سایت پلیس، یکی دیگر از اولویت های اساسی ناجا را ارتقاء توان نیروهای عملیاتی در مرزها و داخل کشور اعلام و بیان کرد: هدف ما حفظ و ارتقاء اقتدار ناجا و افزایش سرمایه اجتماعی پلیس است.

سردار سلیمانی گفت: تشدید مبارزه با قاچاق کالا از مهمترین تمهیدات پلیس در راستای تحقق شعار سال (حمایت از کالای ایرانی) است و ماموریت استان های مرزی در این حوزه از اهمیت اساسی برخوردار است.

معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اینکه ارتقاء و تقویت پلیس در فضای مجازی یکی دیگر از اولویت های جدی نیروی انتظامی است، گفت:فضای مجازی ناحیه ای است که دشمن ما را تهدید می کند و باید با پیشگیری و مقابله، فعالیت های آنان را خنثی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز