خبرگزاری کار ایران

بازرسی حلقه اول و اصلی زنجیره عملکرد پلیس

asdasd
کد خبر : ۳۰۹۱۹۹

معاون هماهنگ کننده ناجا در جمع بازرسان و ناظران برنامه های هفته ناجا با بیان اینکه بازرسان حلقه اصلی زنجیره فعالیت پلیس هستند،گفت: هفته ناجا فرصتی برای ارائه عملکرد و کارنامه نیروی انتظامی است.

 به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد جواد زاده کمند  صبح امروز در پنجمین کارگاه آموزشی بازرسان و ناظران برنامه های هفته ناجا در سال94 با گرامیداشت یاد شهدای عرصه نظم و امنیت و هفته دفاع مقدس گفت: امروز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون شهدا و رهبری پیامبرگونه ولی امر مسلمین امام خامنه ای هستیم .

وی در ادامه با اشاره به حادثه "منا" افزود : این حادثه امت اسلامی را داغدار کرد و امیدواریم به زودی شاهد سرنگونی حکومت وهابی آل سعود و استقرار نظام اسلامی واقعی در عربستان باشیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته ناجا بیان کرد: باید از مجموعه دبیرخانه ستاد برگزاری هفته ناجا تقدیر و تشکر کرد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تدوین برنامه های جامع و کامل در راستای برگزاری هفته ناجا ادامه داد: در حوزه نظارت و بازرسی نیز برنامه های مختلفی پیش بینی شده است.

وی افزود : مهم ترین موضوع در حوزه بازرسی و نظارت، آشنایی و تسلط کامل بازرسان بر اهداف ابلاغی است. یک بازرس زمانی می تواند موفق باشد که در راستای اهداف تعیین شده، حرکت کند.

سردار زاده کمند تاکید کرد: هفته ناجا فرصتی برای ارائه عملکرد و کارنامه نیروی انتظامی و فرصتی برای تعامل با نخبگان، خبرگان و اقشار مختلف در توسعه و افزایش احساس امنیت است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اهداف پیش بینی شده در حوزه نظارت و بازرسی در راستای ارائه خدمات مضاعف خاطرنشان کرد: ایجاد زمینه های مشارکت عمومی در تامین امنیت، ارتقاء سرمایه های اجتماعی پلیس، افزایش احساس امنیت در شهروندان، معرفی جلوه های اجتماعی پلیس اعم از جامعه محوری و قانون مداری بخشی از این اهداف است.

سردار زاده کمند ادامه داد: آموزش و هشدارهای همگانی نسبت به شناخت آسیب های اجتماعی، مسئولیت پذیری، پاسخگویی به مطالبات مردم، معرفی اقتدار ناجا اعم از سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه های مختلف ، استفاده از ظرفیت علمی و فکری علما، دانشگاهیان و معتمدان برای ترویج اعتماد عمومی و ... از دیگر اهداف است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با تاکید بر اینکه بازرسان نقش کلیدی در تحقق این اهداف دارند، گفت : بازرسان حلقه اول زنجیره فعالیت پلیس هستند. فعالیت بازرسان نباید صرفا محدود به ارائه گزارش باشد.

وی افزود: ارائه تحلیل محتوا از اجرای برنامه های نیروی انتظامی در هفته ناجا وظیفه بازرسان تعریف شده است.

سردار زاده کمند گفت :تحلیل محتوای گزارش ها و بررسی های بازرسان و ناظران از برنامه های هفته ناجا در پیشبرد اهداف سازمان و تصمیم گیری فرماندهان و مسئولان ارشد انتظامی ،موثر و کارساز خواهد بود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز