خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تأکید کرد؛

ابراز رضایت دولتی‌ها از مشارکت اجتماعی پلیس پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۳۷۳

تعامل دوسویه پلیس با رابطان اجتماعی در بحثآموزش همگانی و مشارکت اجتماعی بسیار تاثیر گذار بوده است، خوشبختانه رؤسای دستگاه‌های دولتی معتقد هستند که پلیس در این زمینه پیشگام بوده و توانسته اقدامات مهمی در این زمینه انجام دهد.

ایلنا: معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: رابطان سازمان‌های دولتی از تعامل دو سویه با پلیس ابراز رضایت کردند که این نشانگر افزایش اعتماد سازمان‌ها و مردم به پلیس است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قادر کریمی با اشاره به تعامل فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با رابطان دستگاه‌های دولتی طی ۳ سال گذشته و برگزاری جلساتی در این زمینه اظهار داشت: این تعامل، در راستای ارتقاء سطح همکاری‌ها برای استفاده از پتانسیل و ظرفیت سازمان‌ها در جهت تحکیم انضباط اجتماعی و پیشگیری از پیامدهای آن شکل گرفته است.

وی به انعقاد تفاهم نامه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با ۴۵ سازمان و نهاد دولتی در سال جاری اشاره کرد و افزود: در این تفاهم نامه، شرح وظایف هرکدام از سازمان‌ها تعیین و فصل‌های مشترک ناجا و سایر سازمان‌ها مشخص شده، همچنین دغدغه سایر سازمان‌ها از پلیس نیز در این تفاهم نامه لحاظ شده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به برگزاری نشست مشترک پلیس تهران با ۴۵ نفر از رابطان سازمان‌های دولتی اشاره کرد و گفت: در این نشست، پلیس ضمن ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله خود با رابطان، از آن‌ها تقدیر کرد.

وی تصریح کرد: در این نشست، رابطان از تعامل دو سویه موجود ابراز رضایت کردند که این نشانگر افزایش اعتماد سازمان‌ها و مردم به پلیس است، همچنین آن‌ها بر استمرار این تعامل تأکید داشتند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تعامل دوسویه پلیس با رابطان اجتماعی در بحثآموزش همگانی و مشارکت اجتماعی بسیار تاثیر گذار بوده است، خوشبختانه رؤسای دستگاه‌های دولتی معتقد هستند که پلیس در این زمینه پیشگام بوده و توانسته اقدامات مهمی در این زمینه انجام دهد.

کریمی ادامه داد: تعامل پلیس با سازمان‌ها به پیوند ارتباط درون و برون سازمان منجر شده به گونه‌ای که همکاری مطلوبی بین معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با رابطان نهاد‌ها و سازمان‌ها در جهت رفع معضلات و آسیب‌های مربوطه وجود دارد.

وی تصریح کرد: در مبحثتعاملات اجتماعی باید به موضوع سازمان‌های غیر دولتی توجه کنیم که این امر نیازمند برخی اصلاحات و ساختار مجدد است، معاونت اجتماعی تهران بزرگ سال آینده در توافق نامه‌های خود با اصلاحات جدید، این اقدام را انجام خواهد داد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و سازمان‌های دولتی در جهت احساس امنیت و ارتقاء آن، همپوشانی مأموریت در کاهش پیامد‌ها و آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم تعامل و مشارکت رابطان سازمان‌های مزبور با پلیس تهران بزرگ موجب شود تا‌ بتوانیم از سرمایه اجتماعی که مردم هستند استفاده بهینه کنیم، این موضوع یکی از برنامه‌های اصلی پلیس است.

کریمی با تأکید بر همیاری و همکاری سازمان و نهاد‌ها به ویژه مردم با پلیس پایتخت، به اجرای طرح امنیت محله محور اشاره کرد و افزود: در بحثهمیاری و تعامل با سازمان‌ها، موضوع امنیت محله محور را در رأس اقدامات معاونت اجتماعی و پلیس‌های تخصصی قرار دادیم.

این مقام انتظامی، فرهنگ سازی را آغاز تعامل پلیس با سازمان‌ها به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های یکدیگر عنوان کرد.

وی به اعتماد متقابل بین پلیس با سازمان‌ها براساس تفاهم نامه‌های منعقد شده طی ۳ سال گذشته اشاره کرد و گفت: در مباحثمأموریتی با برخی از سازمان‌ها به توافقات صد درصدی رسیده‌ایم.

کریمی از تعامل پلیس با سازمان‌ها ابراز رضایت کرد و گفت: از این طریق توانستیم اعتماد اصلی در بحثتعاملات اجتماعی را به دست آوریم، به گونه‌ای که شهروندان بتوانند مطالبات خود را از سازمان‌های مربوطه پیگیری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز