خبرگزاری کار ایران

مصطفی نخعی:

مشکل تامین سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان وجود ندارد/جایگاه‌های سوخت فعال است

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۱۸۶

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: مشکلی برای تامین سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان وجود ندارد.

مصطفی نخعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این خبر افزود: هیچ مشکلی از بابت تامین سوخت جایگاه‌ها در جنوب استان وجود ندارد و تمامی پیش‌بینی‌های لازم درباره تامین سوخت مجاری عرضه منطقه صورت گرفته است.

وی در ادامه گفت:روز جاری ضمن بازدید از تمامی جایگاه‌های شهرستان چابهار و نیکشهر، ضمن تشکیل جلسه‌ای با متصدیان مجاری عرضه، جایگاه‌های ناحیه ایرانشهر نیز مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفتند .

 نخعی افزود: با همراهی فرماندار ایرانشهر تمامی جایگاه‌های سطح شهر ایرانشهر مورد بازدید قرار گرفت و خوشبختانه در حال حاضر هیچ مشکلی در جایگاه‌های جنوب استان وجود ندارد.

نخعی ادامه داد: بخشی از مشکل شلوغی روز گذشته جایگاه‌ها مربوط به مراجعه بالای مردم جهت سوخت‌گیری در ابتدای ماه به دلیل شارژ کارت‌های سوخت، افزایش بی‌رویه تقاضا و متعاقب آن شلوغی غیر مترقبه مجاری عرضه منطقه بوده است . 

نخعی به مصرف بیش از یک‌میلیون و سیصد و شصت هزار لیتری بنزین در روز گذشته اشاره کرده و افزود: این میزان مصرف افزایش ٣٢ درصدی نسبت به روز مشابه سال گذشته داشته است .

وی افزود: مصرف نفت‌گاز نیز در روز گذشته با بیش از یک‌میلیون و یکصد هزار لیتر نسبت به روزمشابه سال گذشته پنجاه و هفت درصد رشد داشته است.                     

در حال حاضر جایگاه‌های سوخت جنوب استان فعال بوده و صف‌های دریافت سوخت روان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز