خبرگزاری کار ایران

نخعی به ایلنا خبرداد:

مصرف بیش از 25 میلیون لیتر بنزین در تعطیلات نوروزی در جنوب سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۴۱۶

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 25 میلیون لیتر بنزین در تعطیلات نوروزی در حوزه جنوب سیستان و بلوچستان استفاده شده است.

مصطفی نخعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام مطلب فوق افزود: مصرف بنزین از ابتدای شروع تعطیلات نورزوی تا پایان روز سیزدهم فروردین در حوزه جنوب استان سیستان و بلوچستان بیش از بیست و پنج میلیون لیتر بوده است .

وی افزود: این مصرف در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است‌.           

نخعی در ادامه خدمات ارائه شده به مردم و مسافران را در طول این مدت مثبت ارزیابی کرد و افزود: با توجه به پیش بینی های اولیه در خصوص حجم مسافرت ها به منطقه و به دنبال آن افزایش قابل ملاحضه ترددها ، قبل از شروع تعطیلات ، چندین تیم نظارتی مجزا با حضور کارشناسان باتجربه در قالب گلگشت های نوروزی تشکیل و بازرسی از جایگاه ها به صورت مستمر در طول این ایام انجام شد .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های جنوب استان در ادامه ضمن اشاره به لزوم افزایش تعداد جایگاه‌های سطح شهرستان چابهار در آینده نزدیک افزود: مشکل کمبود مجاری عرضه سوخت در سطح شهرچابهار ، موضوعی است که از ابتدای تصدی این مسئولیت با توجه به اهمیت موضوع بسیار مورد توجه قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه جایگاه های موجود طی سنوات گذشته و با توجه به نیازهای ادوار گذشته ایجاد شده است، افزود: طی ماههای گذشته به طور جدی بحث های کارشناسی در خصوص افزایش جایگاه ها در سطح شهر انجام و پس از نیازسنجی و انجام کارهای کارشناسی مکانهای مورد نیاز شناسایی شد.

نخعی افزود: در آخرین روزهای سال گذشته فراخوان احداث جایگاه سوخت منتشر شد و سرمایه گذاران جهت احداث جایگاه های جدید مراجعه کرده اند و به زودی و پس از اخذ مجوزهای لازم مراحل احداث جایگاه های جدید در سطح شهر آغاز خواهد شد.

‎وی در پایان توجه به نیازهای مردم جنوب سیستان و بلوچستان با توجه به موقعیت رو به رشد منطقه را وظیفه تمامی مسئولان و دستگاههای اجرایی سطح شهرستان دانسته و خاطرنشان کرد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی جنوب استان در همین راستا و به منظور برطرف کردن نیاز مردم و توجه به تکریم ارباب رجوع از هیچ تلاشی برای تامین و توزیع فرآورده های نفتی مورد نیاز مردم دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز