خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

افزایش 50 درصدی خدمات پزشکی به دریانوردان در بندر چابهار/ نجات 126 دریانورد در سال 96

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۶۵۸

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: 126 نفر از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه 96 توسط تیم نجات اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان نجات یافتند و خدمات پزشکی به دریانوردان 50 درصد افزایش یافته است.

بهروز آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مقایسه آمار 11 ماهه سال 96 مرکز جستجو و نجات دریایی (MRCC) بندر چابهار نسبت به مدت مشابه سال قبل، نشان دهنده رشد 5 درصدی عملکرد این مرکز در ارائه خدمات جستجو و نجات دریایی به دریانوردان است.

آقایی افزود: 126 نفر دریانورد در سال 1396، با انجام عملیات جستجو و نجات دریایی و هماهنگی مرکز MRCC بندر چابهار، در آب‌های دریای عمان نجات یافتند.

وی افزود: در راستای بهبود ارائه خدمات پزشکی، با تقویت کادر تخصصی شناور و واکنش موثر و بهنگام تیم جستجو و نجات این مرکز، شاهد افزایش 50 درصدی خدمات پزشکی به دریانوردان زحمتکش، در آب‌های سواحل مکران بوده ایم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی  سیستان و بلوچستان، ضمن اشاره به شماره تماس مخابراتی 1550 و کانال رادیویی 16 فرستنده های VHF به عنوان راه‌های برقراری تماس با مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار، افزود: دریانوردان قبل از عزیمت به دریا، از همراه داشتن تجهیزات ایمنی و مخابراتی اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز