خبرگزاری کار ایران

احمدی‌نژاد خبر داد:

پرداخت حقوق کارگران زودتر از کارمندان و مدیران 

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۳۹۵

سرپرست شهرداری کرج گفت: حقوق کارگران این دستگاه زودتر از حقوق کارمندان و مدیران پرداخت خواهد شد. 

به گزارش ایلنا، محمدرضا احمدی‌نژاد گفت: حقوق کارگران مجموعه مدیریت شهری طبق روال سال گذشته زودتر از کارمندان و مدیران پرداخت می‌شود و در این مسیر تمامی مدیران باید همراه ما باشند.

وی پرداخت به موقع حقوق کارگران را از اولویت‌های شهرداری کرج برشمرد و افزود: تلاش مجموعه مدیریت شهری رفع دغدغه‌های معیشتی کارکنان است. 

سرپرست شهرداری کرج یادآور شد: مجموعه مدیریت شهری در پی برقراری عدالت میانِ تمامی نیروها، اعم از رسمی و شرکتی است که امیدواریم در این مسیرِ دشوار موفق باشیم. 

این مسئول با اشاره به این‌که به تعویق نیافتادن پرداختی‌ها می‌تواند کمک زیادی به بهره‌وری و تحقق اهداف شهرداری کرج داشته باشد، گفت: تمام نیروها از نگاه مجموعه مدیران شهرداری از جایگاهِ یکسانی برخوردارند و چنین دیدگاهی باید در همه مناطق، سازمان‌ها و ادارات برقرار باشد. 

احمدی‌نژاد گفت: وقتی تبعیض نباشد روحیه‌یِ تعامل و همکاری افزایش می‌یابد که محصول این افزایشِ انگیزه، ارایه خدمات مطلوب به همشهریان و مراجعه‌کنندگان خواهد بود. 

وی تاکید کرد: باید برای موفقیت مجموعه مدیریت شهری دوشادوش یکدیگر حرکت کنیم چراکه موفقیت و ایجادِ رضایت‌مندی جز با همدلی و همراهی میسر نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز