خبرگزاری کار ایران

برگزاری همایش آموزشی‌_توجیهی کار‌شناسان اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب تهران

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۴۷۲

همایش آموزشی‌_توجیهی کمیتۀ اطلاع‌رسانی سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران صبح چهارشنبه بیست و دوم فروردین‌ماه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، نشست آموزشی _توجیهی کمیته اطلاع رسانی به منظور آماده‌سازی اطلاع رسانان با حضور بیش از ۲۰۰ داوطلب در سالن سورۀ حوزۀ هنری برگزار شد.

در این نشست نویسنده و کار‌شناس حوزۀ کتاب علی‌اکبر شیروانی با تاکید بر اهمیت حوزۀ نشر و کتاب به توضیح فضای کلی نشر کشور در روزهای اخیر پرداخت و در ادامه نیز آشنایی بیشتر مردم و اهل مطالعه را با این حوزه ضروری دانست.

وی با یادآوری نشست‌های گذشتۀ کمیتۀ اطلاع‌رسانی، دقت، آشنایی و دغدغۀ اعضای این کمیته را قابل تحسین دانست.

در ادامه مراسم علی اکبر تورانیان؛ مدیر کمیتۀ اطلاع‌رسانی از اهمیت و جایگاه بالای این کمیته در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سخن گفت و با اشاره به موفقیت این کمیته در دو سال گذشته از تعهد بالای اعضای کمیته قدردانی کرد.

وی کمیتۀ اطلاع‌رسانی را پیشانی و وی‌ترین نمایشگاه خواند و با ارائۀ سخنانی نحوۀ برخورد با مراجعه کنندگان را بسیار با اهمیت دانست و افزود: کمیتۀ اطلاع‌رسانی با توجه به وظیفه‌ ذاتی اطلاع‌رسانی، بیشترین مواجهه را با مردم دارد و لذا مردم همه ساله بخشی از نظرات و انتقادات خود دربارۀ برگزاری نمایشگاه را به اعضای این کمیته منتقل می‌کنند.

تورانیان با اشاره به عزم بالای این کمیته برای برگزاری کامل و دقیق وظایف خود، از همۀ اعضای کمیته خواست تا ‌‌نهایت سعی و تلاش خود را برای جبران کمبود‌ها و نواقص احتمالی داشته باشند.

روند اجرایی نمایشگاه و بیان نکات کاربردی اطلاع‌رسانی و توضیح درباره تغییر مکان نمایشگاه از دیگر مواردی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.

همچنین در انتهای این مراسم، آزمونی شامل محتویات ارائه شده برگزار شد.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز