خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج مطرح کرد؛

آمار اسکان نوروزی فرهنگیان به بیش از 15 هزار نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۳۰۰

مدیرآموزش و پرورش ناحیه دو سنندج گفت: آمار اسکان نوروزی فرهنگیان تا نهمین روز فروردین 1397 به 15هزار و 875 نفر روز مسافر رسید.

به گزارش ایلنا، محمد سعید کنعانی مدیر ناحیه دو سنندج با اعلام این خبر اظهار داشت: از آغاز تعطیلات 15هزار و 875 نفرروز مسافر در قالب یک هزار و 292خانوار به شهر سنندج سفرمورد استقبال و پذیرش قرار گرفته اند که امیدوارم سفر خوش و خاطره انگیزی به شهر سنندج داشته باشند.

کنعانی در ادامه افزود: علاوه بر23 مدرسه و 158 کلاس درس ،سه خوابگاه دانش آموزی و24 سالن اجتماعات آماده ارائه خدمات به فرهنگیان و همراهان آنان است .

وی گفت: در نوروز 97، اسکان میهمانان نوروزی فرهنگی در شهرستان سنندج و ناحیه دو در سه گروه "ویژه، الف و ب" شامل: 11کلاس (ویژه)، 92کلاس گروه (الف) و55کلاس گروه (ب) انجام خواهد شد.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه دو سنندج تصریح کرد: خوابگاه‌های دانش آموزی محل اسکان گروه (ویژه)با امکانات تخت خواب، پتو، فرش، یخچال، تلویزیون و حمام، مدارس و کلاس‌ها‌ی گروه (الف) دارای تمامی امکانات به جز تخت‌خواب است و در گروه (ب)، امکانات یخچال و تلویزیون به صورت مشترک وجود دارد و سایر امکانات به جز تخت خواب در اختیار مسافران، میهمانان نوروزی فرهنگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز