خبرگزاری کار ایران

فرماندار بیجار مطرح کرد:

مردم بیجار آماده استقبال از میهمانان نوروزی هستند

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۵۷۴

فرمانداربیجار از آمادگی‌اماکن‌عمومی شهرستان برای استقبال از مسافران خبر داد و خاطرنشان کرد: درحال حاضر علاوه بر هتل‌ها و مسافرخانه‌ها، خانه معلم، مدارس، مساجد شهرستان نیز از تجهیزات و تشکیل ستاد برای اسکان مسافران در ایام نوروز 92 اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، بیژن زندیه به ضرورت برنامه‌ریزی مناسب در راستای تسهیلات نوروزی اشاره کرد و افزود: شهرستان بیجار طی چند سال گذشته به دلیل وجود بناهای تاریخی فراوان ، طبیعت بکر و قرار گرفتن در مرکزیت چهار استان کشور مقصد بسیاری از گردشگران بوده و ادامه این روند و افزایش آن، نیازمند همراهی و همکاری دستگاه‌ها و استقبال و پذیرایی شایسته از مهمانان نوروزی است.

وی افزود: مسئولان اجرایی باید در بخش گردشگری و ستاد سفرهای نورزی با برنامه‌ریزی مناسب و استقبال شایسته از مسافران نوروزی در راستای شناسایی بیجار گروس و با رقم‌زدن خاطره‌ای خوش از سفر به این شهرستان برای مردم، گام بردارند.

زندیه از آمادگی اماکن عمومی شهرستان برای استقبال از مسافران اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر علاوه بر هتل‌ها و مسافرخانه‌ها، خانه معلم ، مدارس، مساجد شهرستان نیز از تجهیزات و تشکیل ستاد برای اسکان مسافران در ایام نوروز 92 اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی اعلام کرد: برای راهنمایی مهمانان نوروزی ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی در ورودی شهرها مستقر خواهد شد و در قالب بروشورهای معرفی اماکن شهرستان، نقشه برای راهنمایی میهمانان توزیع و گشت‌هایی با هدف برخورد قاطع با متخلفین در نظر گرفته شده است تا مسافرین با خاطره خوب و خیال آسوده از دیار گروس به سفر خود ادامه دهند.

فرماندار بیجار افزود: کمپ‌های مشترک اطلاع‌رسانی با همکاری هلال‌احمر، نیروی انتظامی و میراث فرهنگی در مبادی ورودی‌های شهرستان، کتابچه راهنمای سفر استان را در اختیار مسافران قرارداده تا آثار تاریخی، مناطق گردشگری و صنایع دستی استان و شهرستان به مسافران معرفی شود.

زندیه خاطرنشان کرد در راستای تنظیم بازار و تهیه نیازهای ضروری مردم علاوه بر تهیه میوه و سایر ارزاق با قیمت مناسب ، نظارت بر اصناف و رستوران ها نیز افزایش خواهد یافت .

وی در پایان ابراز داشت: تا پایان تعطیلات نوروزی هرگونه حفاری در سطح شهر ممنوع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز