خبرگزاری کار ایران

قدرت ابراهیمی در گفت‌وگو با ایلنا:

پذیرای بیش از ۳۰۰ هزار مسافر نوروزی در کیش هستیم/ همه تمهیدات برای سفری امن و خاطره انگیز اندیشیده شده است

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۸۲۰

مشاور مدیرعامل و مدیرکل حوزه ریاست سازمان منطقه آزاد کیش گفت: واقع فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه گردشگری به ثمر نشسته است و همین امر باعث ایجاد انگیزه بیشتر در گردشگران برای سفر به جزیره کیش شده است.

قدرت ابراهیمی، مشاور مدیرعامل و مدیرکل حوزه ریاست سازمان منطقه آزاد کیش در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا گفت: پیش از هر سخنی سال نو را به هموطنان به خصوص به کیشوندان گرامی، شادباش می‌گویم. خوشبختانه سفر به جزیره زیبای کیش با استقبال خوب هموطنان مواجه شده است.

وی افزود: در واقع فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه گردشگری به ثمر نشسته است و همین امر باعث ایجاد انگیزه بیشتر در گردشگران برای سفر به جزیره کیش شده است.

ابراهیمی اظهار داشت: آماده پذیرایی از بیش از 300 هزار مسافر جزیره کیش در ایام نوروز هستیم. علاوه بر هتل‌ها، سه محل برای برپایی چادر جهت اسکان مسافران محترم در نظر گرفته‌ایم. تمامی تمهیدات جهت سفری امن و خاطره‌ انگیز برای گردشگران فراهم شده است. امیدوارم مسافران گرامی نیز با همکاری خوب خود با مسئولان انتظامی و دیگر مسئولان خدمتگذار، ما را در ایجاد فضایی مناسب یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز