خبرگزاری کار ایران

در نخستین جلسه شورای اداری سال مطرح شد؛

تخصیص اعتبار کامل پروژه راه طالقان- هشتگرد/ ثبت 10طرح اشتغالزا در روستاهای طالقان

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۹۱۵

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از تخصیص 100 درصدی اعتبار پروژه راه طالقان- هشتگرد، خبر داد.

به گزارش ایلنا، تقی رضایی امروز در جلسه شورای اداری با تشریح وضعیت اعتبارات حوزه راه در شهرستان طالقان و میزان تحقق آن اظهارداشت: از کل اعتبارات استان 11 درصد به سرفصل حمل ونقل اختصاص داشت که 48.5 میلیارد تومان برای کل استان پیش بینی شده و حدود 22 درصد سهم شهرستان طالقان بوده است.

وی افزود: در سرفصل اعتبارات ملی نیز از 72 میلیارد تومان با پیگیری های استاندار، بالغ بر 35 میلیارد تومان که مربوط به تکمیل پروژه راه طالقان بوده است؛ حدود 100درصد جذب شده است و اکنون هیچ پروژه ای در این بخش کمبود اعتبار ندارد.

رضایی عنوان کرد: ایجاد زیرساخت ها در مسیر طالقان – هشتگرد نیز در دستور کار دولت قرار دارد و تاکنون نیز کل اعتبار آن تخصیص پیدا کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گفت: طرح مسیر سیبستان – ورکش نیز که از 76 تعریف شده بود، در جریان سفر دکتر روحانی در اواخر سال 95 به استان البرز مصوب شد.

وی افزود: طرح مطالعاتی به محور کرج – هشتگرد نیز ردیف ملی پیدا خواهد کرد و توانستیم در این طرح نیز 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشیم و سال آینده نیز این مسیر بدون احداث تونل که 86 میلیارد تومان نیاز دارد؛ زیربارترافیک خواهد رفت.

مدیرکل راه و شهرسازی ادامه داد: در خصوص پروژه راه طالقان نیز 132 کیلومتر راه روستایی با اعتبار 46 میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد که 20 کیلومتر آن در محور گراب – آزاد بر به مسیر کرج – چالوس ختم خواهد شد که این طرح این نیز در دستور کار مطالعاتی قرار دارد.

رضایی گفت: حوزه حمل و نقل در شهرستان طالقان به عنوان کلیدی ترین طرح ها در تخصیص اعتبارات ملی و استانی دیده شده است.

ثبت 10 طرح اشتغالزا در روستاهای طالقان

مدیرکل شهری و شوراها نیز در بخشی از این جلسه گفت: در حوزه اشتغال در نیمه دوم سال 96 سه طرح ایجاد شده است.

غفور قاسم پور، افزود: براساس آمار ثبت شده در سامانه کارا، 157 میلیارد تومان اعتبار از صندوق توسعه برای اجرای 10 طرح درشهرستان طالقان ثبت نام شده است که طی دو ماه آینده محقق خواهد شد.

وی گفت: با توجه به وضعیت و شرایط طالقان و با تحقق پرداخت ها، ساماندهی خوبی در حوزه اشتغال در این شهرستان خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز