خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری البرز تاکید کرد:

برون سپاری امور دولتی، در دستور کار مدیران استان البرز

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۸۱۹

تسریع خدمت رسانی در حوزه مدیریت شهری، پرهیز از اعمال سلیقه، کاهش تردد و ترافیک شهری و همراهی با رویکرد شهروند مداری از جمله مزایای برون‌ سپاری فعالیت‌‌ها است که متاسفانه در بین آحاد جامعه فرهنگ سازی لازم صورت نگرفته است.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری البرز بر ضرورت در دسترس بودن مدیران دستگاه ها در تمامی ایام تأکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، عبدالله کامکار، با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری استان، راه اندازی دفاتر الکترونیک در اجرای برون سپاری در دستگاه های اجرایی را ضروری دانست و خطاب به مدیران اجرایی دستگاه ها گفت: پاسخگویی در ساعات غیر اداری از سوی مدیران الزامی است و دستگاه های اجرایی باید آنلاین و مستقیم دورنگارهای خود را جهت مواقع اضطراری روشن نگاه دارند.

وی در ادامه، بر ضرورت ایجاد زیرساخت های دولت الکترونیک تأکید کرد و گفت: اجرای این طرح به شکل گسترده در سطح استان می تواند در اشتغال و توسعه اقتصادی استان نقش بسزایی داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع و انسانی استانداری افزود: دفاتر پیشخوان دولت با توجه به نقش موثر در اشتغال مورد توجه ویژه قرار گیرد از این رو همه دستگاه های اجرایی در حمایت از این دفاتر باید نهایت همکاری را داشته باشند.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری البرز بیان کرد: افزایش کیفیت، ارائه خدمات، وجود صرفه اقتصادی برای دستگاه برون‌ سپار و جلوگیری از اعمال سلیقه در انجام امور‌ از جمله فواید اجرای این طرح در استان است.

کامکار اظهار داشت: تسریع خدمت رسانی در حوزه مدیریت شهری، پرهیز از اعمال سلیقه، کاهش تردد و ترافیک شهری و همراهی با رویکرد شهروند مداری از جمله مزایای برون‌ سپاری فعالیت‌ ها است که متاسفانه در بین آحاد جامعه فرهنگ سازی لازم صورت نگرفته است.

وی افزود: فرهنگ سازی استفاده از خدمات دولت الکترونیک در بین مردم ضروری است و می تواند در اجرای هر چه بهتر این طرح نقش بسزایی را ایفا کند.

وی تکریم ارباب رجوع را از وظیفه ذاتی خدمتگزاران عنوان کرد و افزود: هرچند تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی استان ساری و جاری است اما مدیران دستگاه های اجرایی در روزهای خاص ملاقات مردمی ترتیب دهند تا از این طریق به پاسخگویی مشکلات مردم بپردازند.

وی گفت: پاسخگویی مناسب، صریح و شفاف به مردم وظیفه ذاتی ما خدمتگزاران است و از این رو همکاران بازرسی با حکم استاندار محترم البرز در دستگاه های اجرایی، طرح تکریم را ارزیابی می کنند و این ارزیابی درعملکرد و نمره ارزشیابی مدیران مد نظر قرار می گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز