خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری خبرداد:

کشف بیش از 190 هزار مواد محترقه در استان چهار محال وبختیاری

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۸۲۷

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از کشف بیش از 190 هزار موارد محترقه در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار غلامعباس غلامزاده با اعلام این خبر گفت: با توجه به نزدیک شدن به آخر سال و بحث چهارشنبه‌سوری ما به دنبال نظم و امنیت هستیم و با شادی مردم در این شب هیچ مشکلی نداریم مگر در چهارچوب باشد وخدشه‌ای به امنیت مردم وارد نکند. 

وی امنیت در استان را امنیت قابل قبولی دانست و افزود: خوشبختانه در سال جاری نیروی انتظامی با کوشش‌های شبانه‌روزی توانسته است در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و... امنیت را برقرار کند.

غلامزاده با توجه به اینکه نیروی انتظامی  در حوزه پیشگیری اقدامات قابل قبولی را انجام داده است اظهار داشت: کیف قاپی، تجاوز به عنف، انهدام 20 باند سارقان، جرایم مصلحانه، رصد فضاهای مجازی از جمله فعالیت‌هایی است که در سال جاری انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری نیروی انتظامی توانست در حوزه مبارزه با مواد مخدر  2 تن و180 کیلو گرم مواد مخدر کشف و  نقاط آلوده را پاک‌سازیو معتادان را ساماندهی کند.

سردارغلامعباس غلامزاده کشف  365 میلیارد ریال کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان را از دیگر اقدامات نیروی انتظامی در سال جاری دانست.

وی در پایان گفت: در ایام نوروز 17 ایستگاه انتظامی در پارک‌ها و محورهای مواصلاتی، بیش از 430 گشت خودرویی، موتورسواری و پیاده به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز