خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبرداد:

کشف بیش از دو تن تریاک در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۳۹۸

فرمانده انتظامی استان از کشف دو تن و 400 کیلو تریاک در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ و دستگیری 6 قاچاقچی در این رابطه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "محمد قنبری"، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد جدی با سوداگران مرگ، در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد جا به جایی مواد مخدر را در محورهای مواصلاتی شهرستان "زاهدان " را دارند، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران در تعاقب پایش های اطلاعاتی موفق به شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یکی از محورهای ورودی شهرستان شده و دستور ایست صادر کردند، اما قاچاقچیان با بی توجهی اقدام به فرار و تیراندازی به سمت ماموران کردند که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق به متوقف کردن چهار خودرو از سوداگران و دستگیری 6 قاچاقچی شدند.  

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از این خودروها دو تن و 400 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک، سه قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوطه از قاچاقچیان کشف شد. 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز