خبرگزاری کار ایران

امروز صورت گرفت؛

دیدار رکابزن بابلسری با اعضای شورای شهر کرج/ عبور از 25 استان با هدف ترویج دوچرخه‌سواری

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۶۵۷

دوچرخه سوار بابلسری که سفر ایرانگردی خود را تابستان امسال آغاز کرده بود، بعد از عبور از 25 استان امروز با شعار ترویج دوچرخه سواری به شورای شهر کرج رسید.

به گزارش‌ایلنا، محمد آقامیربابایی در دیدار با رئیس شورای اسلامی‌شهر کرج با اشاره به هدف برنامه‌ایرانگردی خود، گفت: توسعه ورزش همگانی، تاکید مقام معظم رهبری است و ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه به جای خودرو، از اهداف اصلی سفر من است.  

این دوچرخه سوار یادآور شد: در سفر ایرانگردی به عنوان هدیه، عکس هایی از شهدای مدافع حرم تهیه کرده‌ام که به مسئولان شهری و استانی تقدیم می‌کنم.

آقامیربابایی ادامه داد: هدف من ترویج دوچرخه سواری و گردشگری و شعار گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم است. همچنین به دلیل استفاده بی رویه از وسایل نقلیه موتوری، ترافیک و آلودگی زیست محیطی ناشی از آن، اقدام به این مهم کردم.

شایان ذکر است این دوچرخه سوار در حاشیه سفر ایرانگردی خود از استان‌های مازندران، گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، اصفهان، قم، مرکزی، لرستان، همدان، زنجان، قزوین و البرز نیز دیدن کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز