خبرگزاری کار ایران

رحیم خستو در صحن شورا مطرح کرد:

درد بی‌درمان، عدم رعایت قانون است/شهردار خارج از شورا با کدام اعضا گفت‌وگو می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۹۸۸

عضو شورای‌شهر کرج با عنوان گفت‌وگوی پشت پرده شهردار و تعدادی از اعضا، از عملکرد نصیری و بی‌قانونی‌های شهر انتقاد کرد. 

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحیم خستو، امروز در صحن شورای شهر و خطاب به شهردار کرج گفت: چه کسانی در عزل و نصب‌های شهرداری دخالت دارند؟ آیا همه مسایل بر عهده یک یا دو نفر خلاصه می‌شود؟ شهردار خارج از شورا چه گفت‌و‌گوی فردی با اعضا دارد درحالیکه شورا در صحن معنا پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای مطرح شد که هیچ‌یک از عزل و نصب‌ها را بدون هماهنگی هیئت رئیسه انجام ندادم در حالیکه در کنفرانس مطبوعاتی هفته گذشته، اکثر رسانه‌ها به این موضوع انتقاد و پرسش جمعی داشتند.

خستو با اشاره به اینکه دردهای بی‌درمان شهر، عدم رعایت قانون، عدم شفافیت و فقر است، گفت: افرادی که لازم است در شهرداری بکار گرفته شوند باید سلامت و مهارت کافی و لازم را داشته باشند.

وی با عنوان اینکه یکی از مدیران بعد از عزل، در پست دیگر قرار گرفت، یادآور شد: در توجیه گفتید این فرد بنا به وجود مشکلاتی عزل شد و هفته بعد پست مدیریت در یک منطقه به او دادید. چه اتفاقی افتاده وچه کسانی در عزل و نصب‌ها دخالت دارند؟

خستو در پاسخ به گفته شهردار مبنی بر اینکه ایراد گرفتن بیش از حد، توان و طاقت هر کسی را تمام می‌کند، گفت: بعضی اوقات نازک‌طبعی جواب نمی‌دهد. کار در شهرداری، مشقت، دشواری و سختی دارد و شهردار باید هر لحظه در برابر تذکر، پاسخگو باشد نه اینکه با اولین تذکر از کوره در برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز