خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر کرج عنوان کرد؛

توسعه پایدار محیط زیست امر اجتناب ناپذیر شهر کرج / سند راهبردی نیاز مدیریت شهری کلانشهرها

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۵۱۷

رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر کرج با تاکید بر توسعه پایدار محیط زیست، مدیریت شهری کلانشهر کرج را نیازمند سند راهبردی دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین محمدی در جلسه امروز شورای شهر کرج گفت: یکی از نیازهای شهری، نیاز محیط زیست سالم است و با  توجه به مشکلات محیط زیست شهر کرج به یک سند راهبردی نیازمندیم که اجتناب ناپذیر است.

وی ادامه داد: اقدامات خوبی در برخی از کلانشهر های کشور صورت گرفت و کلانشهر کرج نیز برای راهبرد صحیح در حوزه محیط زیست، لازم است ساختار درستی را دنبال کند لذا نیازمند گزارش شاخص هایی در توسعه پایدار محیط زیست هستیم.

محمدی به بررسی گزارش ارائه شده و مقایسه آن با میزان استانداردهای جهانی، تاکید و تصریح کرد: با این مقیاس می‌توان از عقب ماندگی شهر، مطلع شد و درصدد رفع آن برآییم. 

رییس کمیسیون محیط زیست شورای شهر کرج با تاکید بر این نیاز، گفت: پیشنهاداتی مطرح شد و اعضای کمیسیون موافقت کردند و امیدواریم این موارد در شهرداری اجرایی شود.

محمدی در ادامه جلسه به تصویب مبلغ 4 میلیارد تومان خرید اقلام ستاد بحران شهرداری اشاره کرد و یادآور شد: فهرست حدود 83 قلم کالا و تجهیزات مورد موافقت اعضا قرار گرفت و در تاریخ 30 بهمن سال جاری از طریق رییس شورا به شهرداری ابلاغ شد و تاکید شد این مبلغ برای خرید و نگهداری و بهره برداری این اقلام انجام شود.

وی در ارتباط با 40 هزار هکتار بیابان استان، گفت: این مناطق بیابانی اغلب در غرب و جنوب غربی استان است و در کانون استان نیز به صورت خرد نیز وجود دارد لذا برای جلوگیری از عواقب آن، بودجه ای برای درختکاری، تصویب شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز