خبرگزاری کار ایران

استعفای مشاور ارشد اقتصادی دولت آمریکا؛ ترامپ: در کاخ سفید هرج و مرج نیست

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۶۰۰

کاخ سفید اعلام کرد، مشاور ارشد امور اقتصادی رئیس‌جمهوری آمریکا از پست خود استعفا می‌دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، کاخ سفید روز گذشته از استعفای «گری کوهن» مشاور ارشد امور اقتصادی رئیس‌جمهوری آمریکا خبر داده است.

گزارش‌ها حاکی است که استعفای گری کوهن در چند هفته آینده نهایی خواهد شد.

خبر کناره‌گیری گری کوهن در حالی منتشر شده که طی روزهای اخیر دونالد ترامپ از طرح خود برای اعمال تعرفه بر فولاد و آلومینیوم خبر داده است. گفته می‌شود کوهن از این طرح ترامپ ناراضی است.

گری کوهن بیش از یک‌سال به عنوان مشاور ارشد اقتصادی دونالد ترامپ فعالیت می‌کرد.

کوهن در بیانیه‌ای، خدمت به مردم آمریکا و وضع قوانین برای رشد اقتصادی به‌ویژه برنامه «تاریخی اصلاح مالیات» را مایه افتخار خود دانسته است.

کوهن گفت: «من از رئیس‌جمهوری به دلیل این‌که این فرصت را در اختیار من گذاشت بسیار سپاسگزارم و برای او و دولت آرزوی موفقیت‌های بزرگ در آینده را دارم.»

دونالد ترامپ نیز در بیانیه‌ای از اقدام‌های کوهن برای مردم آمریکا تقدیر کرده است.

ترامپ همچنین شامگاه سه‌شنبه در توییتی در دفاع از عملکرد کاخ سفید، گفت: «روایت تازه (رسانه‌های) اخبار جعلی این است که در کاخ سفید هرج و مرج برقرار است. اشتباه است! آدم‌ها همیشه می‌آیند و می‌روند و من خواهان گفت‌وگویی جاندار پیش از گرفتن تصمیم نهایی هستم. هنوز آدم‌هایی هستند که می‌خواهم عوض کنم (همیشه دنبال بهتر کردن کار هستم). هرج و مرجی نیست، فقط انرژی عالی.»

طبق این گزارش، استعفای کوهن آخرین مورد از یک رشته کناره‌گیری‌های خبرساز مقام‌های دولت ترامپ است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز